Előfizetői tartalom

Hogy legyünk sikeresek a műtárgypiacon?

Portfolio
A kreativitásról számtalan könyvet olvashatunk, de ahhoz, hogy sikeres művészek legyünk, elég csupán kreatívnak lennünk? Nyilvánvalóan nem, de mégis mit kell megfontolunk a sikerhez vezető úton? - veti fel a kérdést a műtárgy.com.

Andy Warhol: Dollar Sign (1982)Heather Darcy Bhandari és Jonathan Member az Art/Work című könyvüket mintegy útmutatóként írták elsősorban a művészetet érintő gazdasági problémák bemutatására azok számára, akik hivatásos művészként a piacon is szeretnének érvényesülni. A könyv első megjelenése 2009-ben a vártnál is nagyobb népszerűségre tett szert, hét évvel később...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés