Előfizetői tartalom

Jó féléves teljesítmény a Graboplast-tól

Portfolio
Mintegy 20 százalékos forgalomnövekedést ért el 2006 első félévében a Graboplast a bázisnak számító egy évvel korábbi időszakhoz képest. Az üzemi eredmény megduplázódott az idei év első hat hónapjában, és egymilliárd forint felett alakult. Jancsó Péter, a társaság elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a társaság sikeres költségcsökkentést hajtott végre annak érdekében, hogy az emelkedő nyesanyagárakat ne kelljen áremelések útján a fogyasztókra terhelni - írja a VG.

A Graboplast termékeinek 92%-át külföldön értékesíti, így a nemzetközi piacokon zajló folyamatok jelentősen meghatározzák a társaság nyereségességét. A lakossági padlótermékek értékesítéséből Kelet-Közép Európában a bázishoz képest 20%-os növekedést, 4.5 milliárd forintos árbevételt tudtak elérni. A parketták értékesítéséből a nyugati- és déleurópai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés