Előfizetői tartalom

Veszített piaci részesedéséből a Google a második negyedévben

Portfolio
Kismértékben csökkent a Google globális piaci részesedése az internetes keresések tekintetében a második negyedévben, miután a gyorsan növekvő kínai piacon nem igazán tudja növelni részesedését a cég - közölte a Strategy Analytics elemzőcég. Mindenesetre még így is messze a legnagyobb internetes keresőnek számít a Google a világon.

A második negyedévben a Google globális piaci részesedése 69.7%-ra csökkent az első negyedéves 71.1%-hoz képest. Az internetes keresők a fejlett országokban lassan elérik az érettség szintjét, viszont a dinamikusan növekvő ázsiai országokban nem tudja növelni részesedését a Google - közölte a Strategy Analytics elemzője. Ez pedig azt eredményezi, hogy a keresésekhez kapcsolt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés