Előfizetői tartalom

10%-os álomhatár közelében az internetes médiaköltések

Portfolio
A nehéz gazdasági körülmények közepette rég nem látott mélypontra, 21%-ra süllyedt 2008 negyedik negyedévében a MOHI tagok bevétel-növekedési üteme. A magyar online display reklámpiac mintegy 80 százalékát lefedő csoport 2008-ban összesen így is több mint 10 milliárd forintos forgalmat generált, ami alapján könnyen lehet, hogy az internet súlya már 10% körül jár a magyar reklámtortában.

Másfél éves mélypontra, 21%-ra süllyedt 2008 negyedik negyedévében a Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a 15 legnagyobb hirdetési bevétellel rendelkező magyarországi internet portál/kiadó összesített bevételének növekedési üteme. A három hónap alatt realizált bevétel 3.34 milliárd forint lett.A negyedéves forgalom természetesen újra történelmi csúcsnak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés