Előfizetői tartalom

Online hirdetési piac 2002

Portfolio
Miközben a média szektor látványos fellendülést produkált az elmúlt két hétben a várhatóan javuló hirdetési hajlandóság miatt, az online hirdetési piac idei tendenciát illetően komoly eltérések mutatkoznak a vezető amerikai cégek között. Az AOL Time Warner és a Yahoo, a piac két meghatározó szereplője szinte gyökeresen eltérő álláspontot ismertetett az elmúlt napokban.

Az AOL vezetőinek megítélése szerint az online marketing piaci az idei évben mérsékelt csökkenést mutathat 2001-hez képest, vagy optimista esetben a tavalyi teljesítményt ismételheti meg. 2001-re vonatkozó előzetes becslések szerint az USA-ban 7 mrd USD-t költöttek online hirdetésekre és ezzel gyakorlatilag stagnált a piac 2000-hez viszonyítva. A 2001-re vonatkozóan feltehetően...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés