Előfizetői tartalom

Honnan nézve? - VW eGolf

Hámor Iván
Kívülről kétségtelenül egy VW Golf. Mégpedig egy jól felszerelt változat, de ez önmagában nem indokolja a közel 12 milliós árcédulát. "Belülről" olyan, mint a többi elektromos autó. Csendes, jól gyorsul, és "csak" áramot kell bele tankolni. Most akkor sokba kerül, vagy értékarányos az ára? A választ talán a kabriókhoz történő hasonlítással lehet megadni. Sok "átlagos" autóból létezik fém, vagy vászontetős kabrió, de azok is jóval drágábbak a hagyományos társaiknál. Az eGolf sem egy Trend-, de még csak egy Highline-nal sem akar versenyezni, ahogy a kabriók sem az alapmodelljeikkel, hanem a többi elektromos autóval.

A Volkswagen úgy alakította ki az MQB padlólemezt, hogy az ne csak egészen eltérő karakterű karosszériák, hanem teljesen más működési elvű meghajtások befogadására is alkalmas legyen. Így már a tervezés elején világossá vált, hogy nem csak belső égésű erőforrások kerülhetnek a motorháztető alá, hanem akár hibrid, akár tisztán elektromos rendszer - annak minden tartozékával...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés