Előfizetői tartalom

Tényleg kellene nekünk egy új "Malév"?

Már négy éve, hogy nincs Malév, de még most is időnként fel-fellángol egy újabb nemzeti légitársaság terve. Legutóbb épp tegnap, majdnem napra pontosan a Malév csődjének évfordulóján (és egy héttel Orbán Viktor moszkvai látogatása előtt) jelentette be az NFM illetékese, hogy már annyira konkrét a dolog, hogy tárgyaltak is az orosz Szuhoj repülőgépgyártóval, aki nemcsak a flottát biztosítaná, de a légitársaság finanszírozásában is szerepet vállalna. Így egy fokkal komolyabbnak tűnik az ügy, mint valamiféle jövőbe révedő romantikus elképzelés egy saját nemzeti légitársaságról.

Kapcsolódó cikkünk2016.02.09Jön az új Malév?Az új nemzeti légitársasággal kapcsolatos tervek sok kérdést felvetnek újra és újra: Elfér még egy légitársaság a magyar piacon? Tényleg szükség van egy saját légitársaságra? Kinek lenne jó ez? Miért szállnának be az oroszok, amikor már a Malévval egyszer megégették magukat? Mennyire fájna ez a jelenlegi "magyar légitársaságnak"...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés