Előfizetői tartalom

Az megvan, mivel kápráztatják el ügyfeleiket a bankok?

Portfolio
Az ügyfelek számára is érezhető területen 2015-ben is a digitális ügyintézési csatornák fejlesztésére fordítanak a legtöbb figyelmet és pénzt a magyar nagybankok. Ugyanakkor az is világos, hogy a szabályozók idén is megkeserítik a banki IT-részlegeken dolgozók életét, a szabályozói megfelelések jelentős forrást vonnak el az innovatívabb vagy éppen a gazdaságosabb működést támogató fejlesztésektől. Min dolgoztak tavaly, és mire költenek a jövőben a magyar bankok az informatika területén? Mutatjuk a válaszokat.

Idén is megkérdeztük a nagybankokat, milyen informatikai fejlesztéseket terveznek, és hogy mivel foglalkoztak tavaly a banki IT-részlegek. Körkérdésünkre a Budapest Bank, a CIB, az Erste, a K&H és az Unicredit válaszolt. Mire készülnek a bankok 2015-ben? A válaszadó bankok kivétel nélkül megemlítették valamilyen formában, hogy tovább fejlesztik digitális csatornáikat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés