Előfizetői tartalom

A magyar gazdaság lenne a vesztese a horvát határ lezárásának

Portfolio
Már elkészült az a vagon, amellyel lezárható Gyékényesnél a legfontosabb magyar-horvát vasúti határátmenet. Ezzel elérhetetlenné válna a rijekai kikötő, amely meghatározó szerepet játszik a magyar gabona távolabb fekvő országokba történő szállításában, a Dunaferr nyersanyag-importjában, illetve a MOL-INA közötti olajforgalom is itt halad át - olvasható a HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesület keddi közleményében.

Az egyesület azt kéri az illetékes szervektől, hogy vagon helyett kapuval zárják le a vasúti határt, amely esetben - ha késésekkel is, de - fenntartható lenne a vasúti áruforgalom, ahogy az történik Kelebia és Szabadka között a magyar-szerb határon. A szerb határ lezárását még megúszták a vasúttársaságok forgalomvesztés nélkül; az egyetlen teherforgalmat is lebonyolító...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés