Előfizetői tartalom

Aldiból és Penny Marketből nyílt a legtöbb idén

Portfolio
2016-ban is a diszkontláncok terjeszkedtek a legintenzívebben a magyar élelmiszer-kereskedelem piacán, legaktívabb közülük az Aldi volt. A Tesco ugyanakkor tovább zsugorodott.

Az Aldi idén 12 áruházzal bővül, ebből nyolcat már megnyitottak, a maradék négyet pedig most decemberben fogják. Az Aldi ezzel idén a legaktívabban terjeszkedő kiskereskedelmi lánc a magyar piacon. A Penny Market idén októberig hét új üzletet nyitott, amelyek száma ezzel 207-re nőtt. Emellett a múlt hónapban tette le harmadik magyarországi logisztikai központjának alapkövét...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés