Előfizetői tartalom

A nagy stadionlázban leállósávba kerültek az autópálya-fejlesztések

A korábbi kormányciklusok egyik legnagyobb slágere az autópálya-építés volt. 1998 és 2010 között gyakorlatilag nem telt el egy év sem nagy szalagvágó ceremónia nélkül. 2010 óta egyre inkább úgy tűnik, hogy a stadion az új autópálya, a hálózat azonban csendben, de most is folyamatosan épül tovább. Autópálya-körképünk harmadik részében megnéztük, hogyan fejlődhetnek tovább a hazai sztrádák. A cikksorozat első két részét itt olvashatja:

Kapcsolódó cikkünk2014.04.14Alagút mosómedvéknek - Mi ássa alá az olcsó autópályaépítést?2014.04.17Az autópályák hozták el az autógyárakat?Bár az utóbbi években relatíve kevés autópálya épült, a második Orbán-kormány nem feledkezett meg teljesen az előző évtized legfontosabb kormányzati termékéről. Március 21-én azt nyilatkozta Lázár János, hogy a kormány...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés