Előfizetői tartalom

Ennyit tudott tenni Budapestért Demszky

Emlékszik még a Thököly úti villamosra? A 2-es metró régi állomásain a mozaikokra? Vagy az első Combino megérkezésére? 1990-től kezdve összegyűjtöttük a főváros összes jelentős közösségi közlekedésfejlesztési beruházását. Számba vettünk minden jelentősebb átadást, felújítást, átszervezést és járművásárlást az elmúlt 24 évből, így megtudhatja, a különböző város- és közlekedési vállalatvezetők alatt mennyit fejlődött Budapesten a közösségi közlekedés. A kétrészes cikksorozat első részben az 1990-2010 közötti Demszky-éra fejlesztéseit vettük górcső alá. A folytatásban pedig a 2010 utáni időszak fővárosi közlekedésfejlesztéseit vizsgáljuk meg részletesen.

A 4-es metró nélküli első 12 év (1990-2002). A rendszerváltás utáni legfontosabb közösségi közlekedést érintő fejlesztéseket az alábbi grafikonon is ábrázoltuk, a különböző típusú beruházásokat különböző piktogramokkal jelölve. A lista természetesen nem teljes körű, nem fért rá minden fejlesztés, így próbáltunk meghúzni egy határt és csak a jelentősebbeket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés