Előfizetői tartalom

Zöld utat kapott Tarlós PR-cége

MTI
A városarculattal, innovációval és kreatív iparral kapcsolatos feladatokat ellátó nonprofit gazdasági társaság létrehozásáról döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés. A testület 20 igen szavazattal, 6 tartózkodás és egy DK-s nem szavazat ellenében döntött a cég létrehozásáról.

A humán területért felelős főpolgármester-helyettes, Szalay-Bobrovniczky Alexandra által jegyzet előterjesztés szerint a megalapítandó cég feladatai közé tartozó "városmarketing és innováció eszköz lehet Budapest Főváros Önkormányzata kezében, hogy a várost élhetőbbé és szerethetőbbé tegye". Az arculatfejlesztés egyik elsődleges célja, hogy az idelátogatókban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés