Díjnyertes pénzügyi szolgáltatások a magyar piacon (x)

2015. június 1. 08:00    
nyomtatás
 
A svájci, fizetési megoldásokat nyújtó BPC Banking Technologies élvonalbeli innovációkkal érkezik Magyarországra. Az FHB Bank kártyás fizetéseket feldolgozó jelenleg már éles üzemben, így a BPC további piacok felé fordult. Vaszilij Volinszkij, a vállalat vezető alelnöke és európai ügyvezető igazgatója a vállalat magyar pénzügyi szolgáltatások piacán végzett tevékenységeiről osztotta meg nézeteit.

Díjnyertes pénzügyi szolgáltatások a magyar piacon


"A BPC megalapítása óta célunk, hogy a technológia segítségével a legkifinomultabb és leghatékonyabb termékeket és szolgáltatásokat biztosítsuk ügyfeleinknek, mindezt gyorsan és költséghatékonyan. Az volt az elképzelésünk, hogy olyan technológiát alkalmazzunk, amely megelőzi a fogyasztói igényeket és piaci trendeket azok nagyobb léptékű elterjedése előtt, ezzel ügyfeleink előnyhöz jutnak versenytársaikkal szemben. Így hoztuk létre a SmartVista szoftvert." - kezdte Vaszilij Volinszkij.

Díjnyertes pénzügyi szolgáltatások a magyar piaconA vállalat stratégiájának sikerét mutatják a következő számok: a világ 52 országában 140 ügyféllel rendelkezik és emellett több mint 10 országos projektben aktív. "A vállalatot, a folyamatokat és az értékeinket úgy terveztük meg, hogy egyszerre támogatói és hajtóerejei legyenek a növekedésnek." - fejtette ki Volinszkij.

A BPC-t tekintélyes intézmények az európai fizetéstechnológiai szektor legjobb innovatív vállalatának ismerték el. Az International Alternative Investment Review (IAIR) 2013-ban és 2014-ben egyaránt elismerte a vállalat innovatív megoldások iránti elkötezettségét, mellyel lehetővé teszi a vállalatok számára a változó fizetési környezet kihasználását. Az IAIR egy, az egész világra kiterjedő független, a világgazdaság és fenntarthatóság témakörében az egyik leggyorsabban fejlődő kiadvány. A BPC Banking Technologies jelölése az IAIR ötvenezer olvasója között végzett és világszerte 50 újságíróból álló zsüri által véleményezett felmérés eredménye. A vállalat ezzel együtt a világ leginnovatívabb vállalatait elismerő World Finance technológiai elismeréseként a legjobb kelet-európai fizetéstechnológiai szolgáltatónak járó díjat kapta meg. A BPC Banking Technologies mind a tíz kritériumnak, így köztük a műszaki vezetés, vevőelégedettség, innováció és rugalmasság, könnyű megvalósítás területén támasztott követelményeknek, megfelelt, nagyfokú szakértelmet bizonyított a legújabb technológiák kiaknázása területén, mellyel üzleti agilitást biztosít ügyelei részére a világ minden pontján. A World Finance különösen a BPC európai piacon elért eredményeit emelte ki.

A BPC, mely 2014-ben, az FHB és partnerei ambiciózus terveit egyedüliként teljesíteni képes technológia szolgáltatóként lépett be a magyar pénzügyi szolgáltatások piacára, a teljes fizetési infrastruktúra átláthatóságának erősítésén dolgozott, s egyúttal az összes kártyás fizetési mechanizmust - köztük EMV, chipes, mágnescsíkos, nemzetközi és helyi fizetési rendszereket - a nap 24 órájában kiszolgáló biztonságos és kényelmes szolgáltatásokat valósított meg. Az FHB szerint az egész magyar bankszektor jelenlegi megújulása során a bank már várja a globális gyakorlatok helyi igényekhez való illesztését. "A bankról köztudott, hogy innovatív és biztonságos termékeket kínál ügyfelei részére. Azért esett a SmartVista-ra a választásunk, mert egyrészt a piacon található legjobb megoldást nyújtja, emellett tökéletesen illeszkedik a teljesen új, saját fizetési üzletágunk kialakítását célzó projektünkbe. A jelenleg megvalósítás alatt álló, az ország legnagyobb, nagy mennyiségű tranzakcióiról és leterheltségéről ismert POS hálózatának kapcsolását ellátó projekt csak az első azon innovációk és fizetési kényelmi szolgáltatások sorában, melyeket az FHB a magyar piacon tervez megvalósítani." - mondta Kappéter Béla, az FHB Bank kommunikációs igazgatója.

Díjnyertes pénzügyi szolgáltatások a magyar piacon


Mégis, miből meríti a BPC a kitartást, hogy időszerű maradjon és olyan technológiát nyújtson, amely hozzájárul az üzleti célok megvalósításához és kielégítse a változatos ügyféligényeket? "Teljes mértékben elköteleztük magunkat az ügyfeleink sikere mellett. Szem előtt kell tartanunk és minden körülmények között biztosítanunk kell, hogy az ügyfeleink vonzó és egyben jövedelmező áron tudják kielégíteni a különböző vevőigényeket. A vállalat egyedi pozíciójának köszönhetően ügyfeleink a holnap igényeinek már ma megfelelnek. Ezt a termékeink fejlesztése során alkalmazott funkcionális lefedettség, innovatív design, moduláris struktúra és piacvezető skálázhatóság kombinációja révén érjük el. Ezen terméktulajdonságok ügyfeleink sikere iránti elkötelezettséggel és a fizetési üzletágra fordított 100%-os figyelemmel párosulva egyedi helyet biztosítanak számunkra a piacon." - zárta gondolatait Vaszilij Volinszkij.Díjnyertes pénzügyi szolgáltatások a magyar piacon


(x)
Címkék: prémium

Előző cikk  Előző cikk Következő cikk  Következő cikk

F?rum
 

Jogi nyilatkozat
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.

Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés alkalmasságát vagy megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadójával!

Az előbb írtakra tekintettel az előadás szervezője, az oldal üzemeltetője, szerkesztői, és szerzői valamint előadói kizárják mindennemű felelősségüket az oldalon esetleg megjelenő információra vagy adatra alapított egyes befektetési döntésekből származó bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy költségért.
Bővebben...

Friss hírek
20 hír 30 hír 40 hír



Állásajánlatok
Szerkesztő-újságíró
EZT OLVASTA MÁR?
11
22
33
44
55
Prémium