Erősíti a márkanövekedést a dunnhumby és a Tesco partnersége (x)

2017. október 12. 13:40    
nyomtatás
 
Új partneri megállapodást jelentett be a dunnhumby a Tescóval: 2018. január 1-jétől a Connect Media from dunnhumby kezeli a Tesco kiskereskedelmi médiáját. A Connect Media az első vásárlóiviselkedés-elemzésén alapuló, teljeskörűen mérhető kiskereskedelmi médium. Az új szolgáltatásról, amely a Tesco valamennyi szállítóját támogatja Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában, Stephen Russellt kérdeztük.

Mit jelent pontosan a Connect Media és hogyan támogatja az a forgalom és a márkahűség növekedését?

Erősíti a márkanövekedést a dunnhumby és a Tesco partnerségeA Connect Media - az első teljeskörűen mérhető kiskereskedelmi médium - egy olyan új szolgáltatás, amely kiegészíti a kiskereskedelmi és szállítói megoldásainkat, és amely teljes mértékben a vásárlói magatartás megértésén alapul. Mi vagyunk a változás motorja - kiskereskedőkkel és szállítókkal dolgozva, valamint az adatelemzés tudományának legújabb eredményeit használva, növeljük a vevők vásárlói élményét, amely később a forgalomban és a márka teljesítményében is megmutatkozik.

Hogyan járul hozzá a Connect Media a marketingköltések optimalizálásához és segíti elő a márkastratégia megvalósulását?

A dunnhumby stratégiai folyamata, az általa kezelt adatokból származó szerteágazó tudás, valamint a képessége, hogy több csatornában is szolgáltasson médiamegjelenést, több mint 25 éve jelent versenyelőnyt az olyan ügyfelek számára, mint a Tesco, a Coca-Cola, és a Procter & Gamble. Minden a vásárlói viselkedés mély megértésén alapszik. Ez a tervezési fázissal kezdődik, amely során megértjük a vásárlókat, a szokásaikat, majd a további kifinomult adatelemzés eredményeképpen releváns, az adott márka céljait szolgáló médiakampányt alkotunk.

A Connect Mediát már bevezették Európa és Ázsia néhány országában. Hogyan tudja az új szolgáltatás támogatni a vállalatokat és növelni márkáik in-store teljesítményét hosszú távon?

Amikor egy vállalat felülvizsgálja költségvetését, elsőként gyakran a marketingköltséget csökkenti. Ennek oka, hogy a felsővezetői szintű döntéshozók előtt gyakran nem bizonyított, hogy miként járulnak hozzá a marketingköltések az eredményességhez. A Connect Media specifikus, mély ismeretet ad az adott márkáról, hatékonyságát világszerte értékelik, különösen a felsővezetői szintű döntéshozók. Összeköti a célokat - például az eladást - egy, a lehető legjobb eredményt hozó, vásárlóiviselkedés-elemzés alapján összeállított médiacsomaggal, majd részletesen méri és elemezi az adott tevékenység hatását. Ez a marketingszakemberek számára értékes betekintést ad a kampány teljesítményébe és lehetővé teszi számukra, hogy a megérzések helyett, adatokon alapuló döntést hozzanak.

Mennyire hatékonyak a Connect Media kampányok? A különböző piacokon végzett esettanulmányaik némelyike kétszámjegyű növekedést, magas megtérülést és a vásárlók költséghatékony elérését mutatja, különösen a TV-kampányokkal összehasonlítva.

Ez a kampány felépítésén és az ügyfél által használni kívánt médiamixen múlik. Mi minden esetben az ügyfél konkrét céljaihoz igazodó csomagot javaslunk. Kiváló referenciák és esettanulmányok állnak rendelkezésünkre a világ minden tájáról, és szeretnénk a sajátjainkat is felépíteni.

Hogyan lett a Tescóval való partnerség az alapja annak a kiskereskedelemben egyedülálló, innovatív megoldásnak, mely növeli a márka iránti hűséget és annak forgalmát? Ez különbözik más ügynökségek által szolgáltatott in-store kampányoktól?

A Tescóval több mint 8 éve kötöttünk partnerséget Közép-Európában, ami alatt kiemelkedő analitikai eszközöket hoztunk létre, több mint 6 millió közép-európai (magyar, lengyel, cseh és szlovák) Tesco klubkártyatulajdonos vásárlói viselkedésén alapuló elemzés alapján.

A Tesco egyes kategóriákra vonatkozó terveivel összehangoltan, a legjobb időzítést javasoljuk az adott kampányhoz, és a klubkártya adatait használva találjuk meg a leghatékonyabb üzleteket. Változatlanul magas minőségű nyomdai szabványok, profi installáció és gyors megvalósítási riport biztosítja, hogy a lehető legtöbb vásárló lássa, a lehető legjobban megvalósított kampányt.

Végül, a kampány részletes elemzése - amely szintén a vásárlók aktuális viselkedésén alapul - segít megérteni a vásárlók visszajelzéseit, így optimalizálva a következő aktivitások tervét.

Ki dolgozhat a Connect Mediával? A szolgáltatás Közép-Európában csak a Tesco szállítói számára érhető el?

Az új szolgáltatást a Tesco szállítóinak szánjuk és három eseményen mutatjuk be, ahol a szállítóknak lehetőségük lesz azt működés közben is megismerni.
Ezzel párhuzamosan találkozunk a legfontosabb szállítókkal, hogy megértsük azok igényeit és megismertessük velük az új lehetőséget. Hiszünk az ügyfelekkel való partneri együttműködésben és a személyre szabott ajánlatokban - és pontosan ilyen módon fogjuk működtetni a Connect Mediát is.
Erősíti a márkanövekedést a dunnhumby és a Tesco partnersége


(x)




Címkék: prémium

Előző cikk  Előző cikk Következő cikk  Következő cikk


F?rum
 
×
×
Jogi nyilatkozat
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.

Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés alkalmasságát vagy megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadójával!

Az előbb írtakra tekintettel az előadás szervezője, az oldal üzemeltetője, szerkesztői, és szerzői valamint előadói kizárják mindennemű felelősségüket az oldalon esetleg megjelenő információra vagy adatra alapított egyes befektetési döntésekből származó bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy költségért.
Bővebben...

Friss hírek
20 hír 30 hír 40 hír



hirdetés
 
 
EZT OLVASTA MÁR?
11
22
33
44
55
0
Prémium