Prémium

Gyorsabb, egyszerűbb kárügyintézés és időmegtakarítás (x)

Portfolio
Reprezentatív kutatásban mérte fel a mobil alkalmazások elterjedtségét az UNIQA Biztosító. A digitális térben innovatív fejlesztéseket megvalósító biztosító, új kényelmi szolgáltatással bővítette online repertoárját: a hazai piacon elsőként mobil eszközről intézhető lakásbiztosítási kárszemlét tett elérhetővé ügyfeleinek.
A digitalizáció a biztosítási iparágat is elérte: gyors és egyszerű online megoldásokat keresünk, és profi kiszolgálást. Nincs ez másként az UNIQA Biztosítónál sem. A technológiai lehetőségeket kihasználva fejlesztéseikkel és termékeikkel a dinamikusan digitalizálódó ügyféligényeket szolgálják ki.

Az Uniqa a GFK Piackutató Intézettel közösen végzett reprezentatív felmérésük arról számol be, hogy az ügyfeleik az okostelefonok elterjedésével nyitottak lettek a különböző pénzügyi alkalmazások mindennapi használata iránt, ami új lehetőségeket rejt a biztosítók számára. A kutatásból kiderült, hogy az érintőképernyős okostelefonok igencsak elterjedtek a biztosító ügyfelei között; a közel 1600 válaszadó 90 százaléka rendelkezik érintőképernyős mobilkészülékkel és használja is azt naponta többször internetezésre. A legnépszerűbb alkalmazások az összes korcsoportban a térkép és navigációs (70 százalék), valamint időjárást jelentő applikációk (71 százalék), illetve a levelező alkalmazások (68 százalék), megelőzve a közösségi média használatát (58 százalék). A banki és biztosítói mobilalkalmazások iránt is igen fogékonyak a válaszadók. A mobilbanki alkalmazások használói túlnyomórészt férfiak (62 százalék). A hölgyek óvatossága mobiltelefonjuk eltulajdonítása és így banki adataikkal való visszaélés fölötti félelmüknek tudható be, illetve sokuk egyszerűen túl bonyolultnak találja a mobiltelefonos alkalmazások használatát.

Gyorsabb, egyszerűbb kárügyintézés és időmegtakarítás
A kutatás megállapította, hogy az UNIQA Biztosító honlapján elérhető online kárbejelentést a megkérdezettek többsége ismeri (51 százalék), 10 százalékuk pedig már igénybe is vette. Arra a kérdésre viszont, hogy hányan használnák ezt a szolgáltatást egy esetleges jövőbeli káresemény bejelentéséhez, már jóval többen adtak pozitív visszajelzést (válaszadók 87 százaléka).

A megkérdezettek 40 százaléka válaszolta azt, hogy ha lenne rá lehetősége, nem ragaszkodna a személyes szakértői szemléhez és igénybe venné a mobiltelefonos-videós szakértői szemle szolgáltatást vagyonkár bejelentésekor. Könnyen belátható, hogy egy ilyen eszköz mind az ügyfél, mind a biztosító dolgát megkönnyíti és felgyorsítja a kárkifizetési folyamatokat. Éppen ezért az UNIQA a DEKRA-Expert Kft-vel közösen 2017-ben új eszközt - az i2i applikációt - vezetett be a vagyonbiztosítás kárrendezés területén. "Az alkalmazás rendkívül egyszerű használata és a folyamatok gyorsasága miatt rögtön népszerű lett, mind a kárfelvevők mind az ügyfelek körében" - mondta el Vereczki András, az UNIQA Biztosító Zrt. lakossági biztosítások és kárrendezési vezetője. Az applikáció révén a kárszemle az ügyfelek idejének szűkösségét és igényeit figyelembe véve történhet meg a lehető leggyorsabban. A kárfelvétel az i2i applikáció segítségével történik egy előre megbeszélt időpontban.

Az i2i az ügyfelek szempontjából kényelmes és biztonságos megoldást nyújt, hiszen nem kell beengedni egy idegent a lakásba. A kárszemle során a kárrendező a megadott adatok és az okos készüléken keresztül látott károk alapján rögtön kalkulálni tud és az ügyfél számára azonnal felajánlja a kártérítési összeget. A megállapodott összeget pedig az ügyfél akár néhány napon belül megkaphatja.

"A tavaly elindított "Higgy abban, hogy lehet egyszerűbben" (Simplicity) programunk egyik pillére volt a kárrendezésünk egyszerűsítése és szolgáltatásunk javítása, amelyre az i2i bevezetése volt az egyik válaszunk. A jövőben várhatóan további területeken alkalmazzuk a videószemlét, hiszen más termékek esetében is van létjogosultsága az alkalmazásnak."- fejtette ki Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója a bevezetés körülményeit.

Az UNIQA Biztosító fontosnak tartja, hogy a professzionális ügyfélkiszolgálás érdekében innovatív digitális technológiákat alkalmazzon. Az i2i applikáció az ügyfelek körében pozitív fogadtatásra talált, ami a fogyasztói környezet digitalizálódására, a szinte állandóan "kapcsolatban lévő" (connected) digitális fogyasztói magatartásra is visszavezethető.

Az i2i applikációt bemutató film megtekinthető erre a linkre kattintva.

Forrás: UNIQA-GfK felmérés az UNIQA lakossági ügyfelei körében az érintőképernyős okostelefonok elterjedéséről és a mobilalkalmazások használatáról.

(x)
RSM Blog

Mit kockáztatunk HR nélkül?

A vállalatok jelentős részének életében meghatározó szerepe van a HR tevékenységnek, mert a jól átgondolt HR stratégia támogatja a munkatársak, megtartását, motiválását, fejlesztését,

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Nem mese ez: rengeteg pénz hullik a magyarokra pillanatokon belül

Pénzügyi vezető elemző

Pénzügyi vezető elemző
Tőzsdetanfolyam

Tőzsdei hullámok, vagyonépítés és részvénykiválasztás

22+1 órás komplex tanfolyam ahol a tőzsdei kereskedés és a hosszú távú befektetés alapjait sajátíthatod el. Megismered a tőzsdei ármozgások törvényszerűségeit, megismered a piaci trendeket, megtanulod felismerni a trendfordulókat.

Díjmentes előadás

Tőzsdei megbízások helyes használata

Ahhoz, hogy kereskedni tudj a tőzsdén, a piacra lépés elsődleges feltétele, hogy képes légy a különböző megbízásfajtákat használni. Számos megbízásfajta létezik a piacokon, mi sorra vesszük a legfontosabbakat.

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Infostart.hu

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Vállalati Energiamenedzsment 2024
2024. április 11.
Sustainable Tech 2024
2024. április 24.
Portfolio Agrofuture 2024
2024. május 23.
GEN Z Fest 2024
2024. május 9.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
illustration-01