A másik csoportot a kis- és közepes energiafelhasználású vállalkozások adják, amelyek többsége úgy véli, nem éri meg azért az évi néhány tíz- vagy százezer forintért a kereskedőváltással járó többletfeladat - emelte ki Major György. Hozzátette, ez ugyanakkor tévhit, hiszen a kereskedőváltáshoz kapcsolódó összes "papírmunkát" az energiakereskedők és a hálózatos cégek végzik egymás között, így a cégek egy ilyen döntéssel és néhány perces munkával szinte azonnal csökkenthetik költségeiket.
Major György szerint azok a kereskedő cégek tudnak a legjobb ajánlatokkal a már meglévő, vagy leendő ügyfeleikhez fordulni, amelyek legjobban ismerik a fogyasztási szokásokat, pontosan megértik a felhasználók igényeit, és persze megfelelő beszerzési forrásokkal rendelkeznek. - Az MVM Partner több évtizedes tapasztalattal rendelkezik az energiakereskedelem terén, így elmondhatjuk magunkról, hogy jól ismerjük az energiafogyasztási mintákat. Az évek során az MVM Partner megerősítette vezető szerepét a hazai villamosenergia-piacon, amely jelentős részben köszönhető a hosszú ideje meglévő stabil, kedvező árú beszerzési forrásainknak is - emelte ki a vezérigazgató.
Major György szerint a következő időszakban is érdemes lesz a cégeknek a kereskedőváltáson gondolkodniuk, hiszen a nemzetközi trendek továbbra is csökkenő villamosenergia- és földgáz árakat jeleznek előre. - Azok a kereskedőcégek, amelyek az ügyfelek igényeinek megfelelően tudják követni a piaci változásokat, azok emiatt még inkább képesek lesznek leszorítani az áraikat - rögzítette a társaság vezetője.
(x)