Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Innováció és értékesítés - Kihívások a biztosítási szektorban

Időpont: 2007. október 10.  

Helyszín: Hilton Budapest WestEnd

Kiemelt témáink

  • Biztosítás az EU-ban - Van-e tér még a növekedésre?
  • Fókuszban az új termékek - A jövő ígéretei
  • Minden, amit a törvénymódosításról tudni kell
  • Új utak az értékesítésben
  • Fókuszban a marketing

Előadóink lesznek többek között

Összes előadó
speaker image
Anspach Krisztina
értékesítési igazgató - Közép és Kelet-Európa
BNP Paribas
speaker image
Dr. Banyár József
elnöki főtanácsadó
Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete
speaker image
Debreczeni Ákos
főtitkár
MABIASZ
speaker image
Erdős Mihály
elnök és elnök-vezérigazgató
MABISZ és Generali Biztosító Zrt.
speaker image
Dr. Farkas András
alapító-főszerkesztő
NyugdíjGuru News
speaker image
Ferencz Zoltán
értékesítési osztályvezető
Generali Providencia Biztosító Zrt.
speaker image
Gecser Ottó
vezérigazgató
BROKERNET Investment Holding Zrt
speaker image
Gergely Beatrix
marketingvezető
Biztosítás.hu
speaker image
Gordos József
főosztályvezető-helyettes
Nemzetgazdasági Minisztérium, Pénzügyi Szabályozási Főosztály
speaker image
Hermann Tivadar
alkuszkapcsolati vezető
Biztosítási Oktatási Intézet (BOI)
speaker image
Horváth Magyary Voljč Nóra
kommunikációs ügyvezető igazgató
K&H Csoport
speaker image
Dr. Daisy Huczka
igazgató (váll-i ügyfélgazda, váll-i ügyfelek)
Marsh
speaker image
Kálózdi Tamás
vezérigazgató-helyettes
Groupama Biztosító Zrt.
speaker image
Dr. Kótiné Somfai Ágnes
Ügyvezető igazgató
ING
speaker image
Kovács Zsolt
miniszteri biztos
Nemzetgazdasági Minisztérium
speaker image
Kutvölgyi Pál
marketing és kommunikációs vezérigazgató
BROKERNET Holding Zrt.
speaker image
Patrick Mauro
elnök-vezérigazgató
Groupama Asset Management
speaker image
Nagy Szabolcs Erik
közép- és kelet-európai régiós vezérigazgató
Groupama
speaker image
Papp Lajos
elnök
FBAMSZ
speaker image
Sági György
ügyvezető, tulajdonos-társ
Gordio
speaker image
Szekulesz Judit
ügyvezető, főtanácsos
MABISZ
speaker image
Szikora Endre
igazgatósági tag
UNION

Miért jöjjön el?

A Portfolio.hu és a Penzcentrum.hu 2007-ben első alkalommal szervezi meg, a hazai piacon űrt betöltő Biztosítási Konferenciáját. A rendezvény fókuszába azokat a kérdéseket állítottuk, amelyek a leginkább érintik a szektor jövedelmezőségét és profitabilitását. A konferencia célja, hogy tükröt állítsunk a szektor elé, külföldi példák és szakemberek segítségével rámutassunk olyan lehetséges alternatívákra amelyek meghatározhatják a hazai szakma és szakemberek jövőjét. Kiemelten kezeljük a különböző értékesítési modellek, valamint a szektor hazai fogyasztók általi megítélésének befolyásolásához szükséges marketingeszközök bemutatását.

Töltse le Portfolio Events mobilapplikációnkat, amelyen megtalálja a Portfolio szakmai rendezvényeit egy alkalmazáson belül, személyre szabva. Többek között elérhető a rendezvény részletes programja, a résztvevői lista és a konferenciajegye. Sőt, virtuális névjegykártya-cserére is lehetőséget biztosítunk. A rendezvény előtt, közben és után is. A badgen pedig megtalálható a QR kód az Ön személyre szóló online névjegykártyája - olvassák be egymás QR kódját, és máris kapcsolatba kerülhetnek a konferencia után is. Szakma, élmény, networking! QR kódos letöltés >>

Támogatóink

Támogató

A Portfolio.hu és a Penzcentrum.hu 2007-ben első alkalommal szervezi meg, a hazai piacon űrt betöltő Biztosítási Konferenciáját. Szakítva a hazai rendezvények hagyományaival, a konferencia fókuszába azokat a kérdéseket állítottuk, amelyek a leginkább érintik a szektor jövedelmezőségét és profitabilitását. A konferencia célja, hogy tükröt állítsunk a szektor elé, külföldi példák és szakemberek segítségével rámutassunk olyan lehetséges alternatívákra amelyek meghatározhatják a hazai szakma és szakemberek jövőjét.

Kiemelten kezeljük a különböző értékesítési modellek, valamint a szektor hazai fogyasztók általi megítélésének befolyásolásához szükséges marketingeszközök bemutatását.

Célközönség

Konferenciánk hasznos ismeretekkel szolgálhat a Biztosítási szektorban dolgozó:
1. termékfejlesztőknek és
2. értékesítésért felelős szakembereknek
3. alkuszoknak, közvetítőknek, pénzügyi tanácsadóknak
4. biztosítási joggal és adózással foglalkozó szakembereknek.


Előadóink gondolatai a konferencián elhangzó témákhoz:


"A biztosítás életünk minden területén a hétköznapok legnagyobb problémáinak könnyítését szolgálja. A szakmában dolgozók közül sokan érzik azt, hogy nem pusztán munkát végeznek, de valódi szolgálatot is tesznek az ügyfeleiknek. Ennek ellenére a szakma megbecsülése nem túl jelentős.
Bizonyára lehet ezen javítani újszerű megoldásokkal, átlátható és tiszta üzletmenettel, egyszerűsített ügyintézéssel. A szakma számára azonban ugyanekkora kihívás az új szabályozóknak való megfelelés, vagy a költséghatékonyabb működés is. Az innováció tehát nem lehet elcsépelt közhely, de hogyan lehet ezt láthatóvá tenni?"."

Bartók János, AVIVA


"A magyar biztosítási piacon jelenleg nemzetközi összehasonlításban is - lakosságarányosan - nagyon sok közvetítő található, akiknek nagyon nagy része csak nagyon rövid ideig űzi ezt a tevékenységet, s szintén nagyon nagy részüknek semmifajta biztosítással kapcsolatos mélyebb szakmai ismerete nincs. Ugyanakkor az ügyfelek döntő részben ezektől a közvetítőktől nyerik azokat az információkat, amelyek alapján sokszor évtizedekre hoznak nehezen megmásítható, nagy anyagi kihatású döntéseket. Kulcskérdés tehát, hogy a közvetítők ismeretszintjét emeljük, fluktuációjukat viszont csökkentsük."
dr. Banyár József, PSZÁF


"Minden közösségben létezik egy informális kapcsolatrendszer függetlenül attól, hogy létezik-e formális struktúra az adott közösségben. Valójában a közösségek működése ezen az informális struktúrán valósul meg. A 90-es évek vége óta egészen új vizsgálatok és eredmények jöttek létre, amelyek ismerete újabb lehetőségeket kínál a különböző hatások tervezéséhez. A kérdés:
•Milyen mértékben és mélységben ismerjük ezt a rendszert?
•Hogyan ismerhetjük meg?
•Milyen törvényszerűségek alapján működik?
•Másrészt: mely beavatkozások azok, amelyek akár a szervezet működése tekintetében, akár üzleti vonatkozásban eredményesek lehetnek?
Az előadás villanófény-szerűen kíván képet adni a hálózatkutatás, elemzés eredményeiről, s néhány szervezeti és üzleti minta bemutatásával kívánja a részvevők gondolkodását inspirálni."

Sági György, Gordio


"Új utak az értékesítésben:
•a szakértői szerep felértékelődése az értékesítésben: globalizáció, bonyolult világ, információs robbanás,
•a kockázat elhelyezésétől a pénz elhelyezésig,
•a biztosítás "betörése" a pénzügyi tranzakciókba,
•a közvetítő mozgástere: a törvényi szabályozás és amit az élet produkál."

Dr. Huczka Daisy, Marsh


Képzési IGÉNY, vagy SZÜKSÉGLET?
- avagy, -
Megrendeléstől a Kiszolgálásig vezető út!
- vagyis -
Kezdetben gyógyszer, ma keserű pirula, holnap édes élet?

- A "forradalomhoz" vezető út, avagy a biztosításszakmai alap/közép-fokú képzés előtörténete.
- A Biztosítási Oktatási Intézet (BOI) helye, szerepe a képzettség megszerzésében.
- Képesítési helyzetkép BOI szemmel.
- A vizsgakötelezettség és a képzés jelenlegi tartalmi összefüggései.
- Cél: "szürkéből" színesedő jövőkép közös erővel.."

Hermann Tivadar, BOI


"1. A nagy ellátórendszereket sújtó válságok
2. A klónok támadása: öt pillér sem elég?
3. Mielőtt felrobbanna a demográfiai pokolgép, ránkéghet a ház?
4. Hosszabb élet, több gond?
5. Van-e jó megoldás a nyugdíjválságra?
6. Hogyan gondoskodik az állam a magánbiztosítókról?"

Dr. Farkas András, AVIVA


"A termékfejlesztés és az innováció a versenyelőny megszerzése és megtartása érdekében alapkövetelmény a pénzügyi szolgáltatók piacán. Ügyfeleink folyamatosan változó természeti, gazdasági és társadalmi környezetben élnek. A változások révén új kockázatok, új ügyféligények születnek.... Általános tendencia az egyszerűsödő biztosításkötés, valamint az internetes elérhetőség javulása."
Szikora Endre, Union


"A folyamatos versenyelőny generálása érdekében a biztosítási piacon is felértékelődnek az innovatív megoldások. Mind az ügyfelek irányában, mind pedig a partneri kapcsolatokban egyre inkább szükség van a szokványostól eltérő, egyedi megoldásokra. Ez a termékek oldalánl egyaránt érvényes a lakossági életbiztosítási szolgáltatásoktól kezdve a vállalkozói, vállalati vagyon- és felelősségbiztosítási megoldásokig. Egyre fontosabb szerep jut ezzel párhuzamosan az újszerű értékesítési megoldásoknak, stratégiai partneri együttműködéseknek."
Zsoldos Miklós, UNION Biztosító

Galéria

GALÉRIA | 40 kép
Innováció és értékesítés - Kihívások a biztosítási szektorban konferencia 2007. október 10.

Kapcsolat

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.