Portfolio Konferencia logo

A reklámadó-törvény - jogalkalmazás és megoldások a gyakorlatban

Időpont: 2014. szeptember 10.   Helyszín: Zara Continental Hotel Budapest

  • Kinek kell adót fizetnie reklám megrendelése esetén – „elsődleges” vagy „másodlagos” adókötelezettség? A 2014. szeptember 20-i első bevallási határidő kit érint?
  • Milyen megrendelések esetén és hogyan kell meghatározni az adókötelezett reklámköltéseket? A havi 2,5 millió forintos értékhatár bruttó vagy nettó módon számítandó?
  • A reklám közzétételének költsége mikor minősül nem a vállalkozás érdekében felmerült költségnek, ráfordításnak? Saját célú reklám közzététele esetén mi minősül közvetlenül felmerült költségnek?
  • Láncmegrendelések kezelése – van-e mód az adóoptimalizálásra?
  • Eljárási kérdések – lehet-e utólag önellenőrizni a bevallást? Milyen kérdések merültek fel az NAV által készített, az adó bevallásához szükséges űrlap és a kitöltést segítő útmutató, illetve a NAV tájékoztató füzetében megjelentek kapcsán?
  • Ha valamely vállalkozás reklámárbevétellel is rendelkezik és saját célú reklámot is alkalmaz, mi az adóalap számításának módja?
  • Kapcsolt vállalkozások árbevételének összeadása és arányosítása, felmerülő problémák

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Dr. Tordai Csaba
alkotmányjogász ,
ügyvéd
speaker image
Dr. Sonnevend Pál
egyetemi docens ,
ELTE, Nemzetközi Jogi Tanszék
speaker image
Dr. Balogh Virág
főtitkár ,
Magyar Reklámszövetség
speaker image
Dr. Tancsa Zoltán
Szenior menedzser - Adótanácsadás ,
Deloitte Zrt.
speaker image
Dr. Pánszky Gyula
ügyvéd ,
Pánszky Ügyvédi Iroda
speaker image
Fekete Zoltán Titusz
adómenedzser ,
RSM DTM Hungary Zrt.

Miért jöjjön el?

Szerény véleményünk szerint a reklámadó bevezetése mind reklámszakmai szempontból, mind jogalkotói szempontból kissé elhamarkodott volt. Az adózók és az adóhatóság számára alig volt felkészülési idő, a jogszabály tele van pontatlan passzusokkal és nyitott kérdésekkel. Bízunk benne, hogy az őszi adótörvény csomagban a fenti problémák nagy részére megoldást találnak az illetékesek - már csak azért is, mert a törvény szektortól függetlenül valamennyi, jelentős reklámtevékenységet folytató vállalkozásra hatással van. Addig is adózási, jogász és reklámszakmai szakértőink segítenek az eligazodásban.

Támogatóink

ELŐADÓINK KÖZÖTT:

  • Dr. Balogh Virág, főtitkár, Magyar Reklámszövetség
  • Dr. Pánszky Gyula, ügyvéd, Pánszky Ügyvédi Iroda
  • Dr. Fekete Zoltán Titusz, adómenedzser, RSM DTM Hungary Zrt.
  • Dr. Sonnevend Pál, egyetemi docens, ELTE Nemzetközi Jogi Tanszék
  • Dr. Tancsa Zoltán, Szenior menedzser - Adótanácsadás, Deloitte Zrt.
  • Dr. Tordai Csaba, ügyvéd, alkotmányjogász


A SZEMINÁRIUM LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:

IDŐPONT: 2014. szeptember 10., szerda (09.00-15.30)

HELYSZÍN: Zara Continental Hotel Budapest, 1074 Budapest, Dohány utca 42-44.

Szálloda információ, térkép és elhelyezkedés

A résztvevők várható létszáma: 40-60 fő
A szeminárium nyelve magyar

Galéria

Az új Ptk. hatásai a biztosítók gyakorlatára

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A Feliratkozom gombra kattintással elfogadom az ÁSZF feltételeit