Portfolio Konferencia logo

Sales productivity - jó gyakorlatok a vállalati értékesítésben

Időpont: 2015. június 2.   Helyszín: Zara Continental Hotel Budapest

  • A folyamat- és változásmenedzsment vezetői eszközei és szemléletmódja a nagyvállatai értékesítésben
  • Az értékesítési folyamat támogatása, az értékesítők teljesítményének mérése és a vezetői riportok kapcsolata
  • Az értékesítési hálózat ösztönzése
  • Hogyan állítható a viselkedésmenedzsment a bevételtermelés szolgálatába?
  • Mini vezetői tréning: Milyen a jó főnök, és én milyen sales vezető legyek ahhoz, hogy az embereim motiváltan kövessenek?

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Hajdu Zoltán
ügyvezető igazgató, a digitális evolúció tehetségeinek fejvadásza és trénere ,
Smart Staff Kft.
speaker image
Koncsek Gergő
Head of Sales Department ,
FHB Bank Zrt.
speaker image
Deme Krisztián
Kereskedelem, marketing és szabályozás vezető ,
Magyar Földgáztároló Zrt.
speaker image
Julow Katalin Ph.D
igazgató, Értékesítés irányítási tanácsadás és coaching ,
K&H Csoport
speaker image
Szilasi Beatrix
Dynamics üzleti megoldás szakértő ,
Microsoft
speaker image
Ferencz Gyula
nagyvállalati kereskedelmi igazgató ,
Microsoft
speaker image
Dudás Viktor
data platform megoldás szakértő ,
Microsoft Magyarország

Miért jöjjön el?

Egy sales csapat vezetőjének lenni nem könnyű feladat, legyen szó bármilyen termék vagy szolgáltatás értékesítéséről. A stratégiai szintű, számszerűsíthető elvárások teljesítésében számtalan belső és külső piaci tényező játszik szerepet, amelyek hatékony menedzselése mind a sales vezető feladata. Mit tanulhat egy sales vezető más szektorok értékesítési gyakorlatából és hogyan ültetheti át saját napi munkájába?

Támogatóink

Szemináriumunk vállalati előadói olyan best practice-eket, saját tapasztalatokat, projekteket mutatnak be az értékesítési eredményesség javítása, a belső munkatársak motiválása, IT support vagy termékfejlesztés területén, amelyeket sikerre vittek vállalaton belül, vagy amelyek a mai napig kihívást jelentenek számukra.


ELŐADÓINK LESZNEK TÖBBEK KÖZÖTT:

  • Deme Krisztián, kereskedelem, marketing és szabályozás vezető, Magyar Földgáztároló Zrt.
  • Dudás Viktor, adat platform szakértő, Microsoft
  • Ferencz Gyula, nagyvállalati kereskedelmi igazgató, Microsoft
  • Hajdu Zoltán, fejvadász, tréner, coach, a SmartStaff Kft. ügyvezetője
  • Julow Katalin Ph.D, igazgató, Értékesítés irányítási tanácsadás és coaching, K&H Csoport
  • Koncsek Gergő, az FHB Bank Zrt. fiókhálózatának hálózatirányítási és értékesítési vezetője
  • Szilasi Beatrix, Dynamics üzleti megoldás szakértő, Microsoft

RÉSZTVEVŐIK KÖZÖTT MÁR BIZTOSAN OTT LESZNEK AZ ALÁBBI CÉGEK ÉS SZERVEZETEK KÉPVISELŐI:

Abacus Hotel Zrt., Allen&Overy, AMC Networks Central Europe, Aqua Vital Hungary Kft., Arkon Zrt., Astra S.A. Biztosító Magyarországi Fióktelepe, Business Coach Kft., CAD-Terv Mérnöki Kft., CBRE Kft., CEMP Sales House, CEMP-X Kft., Cofidis Magyarországi Fióktelepe, Continental Hungaria Kft., E.ON Energiakereskedelmi Kft., Erste Bank Hungary Zrt., FHB Bank Zrt., Hungexpo Zrt., Intrum Justita Zrt., K&H Csoport, Kereskedelmi Marketing Trendek Kft., Kunplast- Karsai Zrt., Magyar Földgáztároló Zrt., Magyar Gépjárműipari Egyesület, Magyar Lapkiadók Egyesülete, Magyar Posta Biztosító, MFB Zrt., Mylan EPD Kft., MTG Metro Gratis Kft., Microsoft, Opel Southeast Europe Kft., OTP Bank Nyrt., Pirelli Hungary Kft., profession.hu, Raiffeisen Bank Zrt., Reverb Productions, Scania Finance Magyarország Zrt., Smart Staff Kft., Smile Forever Dental Kft., Takarékbank Zrt., ThyssenKrupp Ferroglobus Zrt., TOYOTA Tsusho Europe, UPS Magyarország Kft., Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., Volvo Hungária Kft. …


A SZEMINÁRIUM LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:

IDŐPONT: 2015. június 2., kedd (09.00-16.00) Regisztráció: 08.20 - 08.55

HELYSZÍN: Zara Continental Hotel Budapest, 1074 Budapest, Dohány utca 42-44.

Szállodai információ, térkép, elhelyezkedés

A résztvevők várható létszáma: 30-40 fő
A szeminárium nyelve magyar

RÉSZVÉTELI DÍJ: 49.900,- Ft + ÁFA / fő

KEDVEZMÉNYEK:

  • 10% kedvezmény két fő jelentkezése esetén
  • 20% kedvezmény három vagy több fő jelentkezése esetén

Bármely egyéb, egyedi kedvezménnyel rendelkező résztvevők a kedvezményre való jogosultságukat a jelentkezés során, a megjegyzés rovatban tüntethetik fel.

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • Értékesítési döntéshozóknak, vezetőknek
  • Sales munkatársaknak
  • Key Account Manager-eknek
  • Termékfejlesztőknek
  • Továbbá minden olyan szakembernek, aki érintett a vállalati sales stratégia kialakításában, végrehajtásában és az értékesítés eredményességének javításában.

Galéria

Az új Ptk. hatásai a biztosítók gyakorlatára

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A Feliratkozom gombra kattintással elfogadom az ÁSZF feltételeit