Portfolio Konferencia logo

Welcome to Modern Finance! Hogyan érdemes automatizálni a pénzügyi zárási folyamatokat?

Időpont: 2015. június 10.   Helyszín: Zara Continental Hotel Budapest

  • A zárási folyamat automatizálása, felgyorsítása és az auditálás elősegítése – elméleti háttértől a gyakorlati megvalósításig, technikai eszközök bemutatása
  • Az IFRS és a magyar számviteli törvény különbségei, összefüggései, aktualitások és szerepük a tervezésben; könyvelés többféle devizában
  • Esettanulmányok közepes- és nagyvállalkozásoknál, multinacionális cégcsoportok leányvállalatainál, Shared Service Centerekben
  • Költség- és kockázatcsökkentés (SOX, stb.) automatizált eszközei
  • Beszerzési igénylés, jóváhagyás, teljesítés igazolás és a beérkező számlák kezelésének automatizálása, átlátható riportolása
  • Wine&cheese a szálloda belső kertjében - kötetlen beszélgetés egy pohár bor és finom falatok mellett

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Karlinger László
Director of Accounting and Outsourcing Services ,
Mazars
speaker image
Benedek Zoltán
Head of Audit and Advisory Services ,
Mazars
speaker image
Susan Parcells CPA, CGMA
Director, Finance Transformation ,
BlackLine
speaker image
Holló Zita
Services Manager ,
LLP Hungary Kft.
speaker image
Bogdán-Rajcs Sándor
konzulens ,
LLP Hungary Kft.
speaker image
Balázsi-Vörös Andrea
Group Reporting Team Lead ,
British Petroleum (BP)

Miért jöjjön el?

Még mindig túlterhelve érezhetjük magunkat a számtalan táblázat és óriási mennyiségű papírhalmaz között, amelyekből össze kellene vezetnünk számláinkat a hó végére. A szeminárium szakértői gyakorlati áttekintést nyújtanak azokról az eszközökről, módszertanokról, amelyek alkalmazásával javítható a hatékonyság a zárási időszakban és a pénzügyi jelentések idején, valamint azokról a lehetőségekről, amelyekkel folyamataink tovább fejleszthetőek. A közös problémák megvitatása, a legjobb gyakorlatok és esettanulmányok bemutatják azokat az üzleti eredményeket, amelyek az optimalizálás és a kulcsfontosságú folyamati elemek átalakításával érhetőek el.

Támogatóink

Hogyan hagyhatjuk magunk mögött az Excel táblázatokat és a papírok végtelen hadát? Hogyan javíthatunk az ellenőrzési hatékonyságon és kerülhetjük el a hó végi zárás idején felmerülő hibalehetőségeket? Milyen módon csökkenthető az idő, amelyet a hó végi zárás igénybe vesz? Miként tudjuk automatizálni a különböző zárási folyamatokat, ezzel is javítva a pontosságot? Hogyan lássuk át az egyre növekvő szabályozási megfelelésből adódó felelősséget az auditokhoz kapcsolódóan? Miként növeljük az adatok átláthatóságát a belső stakeholder-ek és a külső ellenőrök felé egyaránt? Értesüljön első kézből az ügyfél tapasztalatokról!


Előadóink között:

  • Keynote speaker: Susan Parcells, Director, Finance Transformation, BlackLine
  • Balázsi-Vörös Andrea, Group Reporting Team Lead, British Petroleum (BP)
  • Benedek Zoltán, üzletág igazgató, Audit és Tanácsadási szolgáltatások, Mazars
  • Bogdán-Rajcs Sándor, konzulens, LLP Hungary Kft.
  • Holló Zita, Services Manager, LLP Hungary Kft.
  • Karlinger László, üzletág igazgató, Számviteli és pénzügyi szolgáltatások, Mazars

Résztvevőink között:

Advisesoft Zrt., Alma Consulting Group Magyarország Kft., Ancro Kft., BCS Business Consulting Services Kft., Bendegúz Consulting Bt., BlackLine, British Petrol (BP), CARDIF Biztosító Zrt., Carlsberg Hungary Kft., E.ON Hungária Zrt., evosoft Hungary Kft., Federal Mogul Hungary Kft., FŐGÁZ Zrt., KELER Zrt., Kingdom Production Kft., LLP Hungary Kft., Magyar Cukor Zrt., Mazars, Mercedes-Benz Hungária Kft., Metropol, PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló Kft., Tequa International Kft., UniCredit Bank Hungary Zrt., Videoton Holding Zrt., Vodafone Magyarország …


A SZEMINÁRIUM LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:

IDŐPONT: 2015. június 10., szerda (09.00-16.00) 16.00 órától, a szakmai program zárásaként résztvevőinket egy kellemes állófogadás keretében látjuk vendégül a szálloda belső kertjében.

HELYSZÍN: Zara Continental Hotel Budapest, 1074 Budapest, Dohány utca 42-44.

Szállodai információ, térkép, elhelyezkedés

A résztvevők várható létszáma: 40-50 fő
A szeminárium nyelve magyar és angol

RÉSZVÉTELI DÍJ: 69.900,- Ft + ÁFA / fő

KEDVEZMÉNYEK:

  • 10% kedvezmény két fő jelentkezése esetén
  • 20% kedvezmény három vagy több fő jelentkezése esetén

Bármely egyéb, egyedi kedvezménnyel rendelkező résztvevők a kedvezményre való jogosultságukat a regisztráció során, a megjegyzés rovatban tüntethetik fel.

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • pénzügyi döntéshozóknak, vezetőknek
  • kontrolling vezetőknek és munkatársaknak
  • számviteli vezetőknek és szakembereknek
  • pénzügyi elemzőknek, tervezőknek
  • továbbá minden olyan szakembernek, aki érintett a pénzügyi és számviteli folyamatok hatékony működtetésében

Galéria

Welcome to modern finance!

Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A Feliratkozom gombra kattintással elfogadom az ÁSZF feltételeit