Előfizetői tartalom

Őszintén, ha már Kis Grófo is Teslával nyomul, mit akar az Audi meg a BMW?

Portfolio

Kis Grófo a "mulatási" popzene koronázatlan királya olyan slágerekkel lett híres Magyarországon, mint a 2012-es No roxa áj, vagy a 2015-ben megjelent Bulibáró. Ezekhez a számokhoz természetesen klip is készült, amelyek hazai viszonylatban hatalmas nézettségeket értek el a YouTube-on. A videók központi témája rendre az önfeledt mulatozás, illetve az előadók imitált, vagy éppen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés