Előfizetői tartalom

Riszpekt: fontos társadalmi üzenetet vállalt be legújabb reklámjában a Coca-Cola

Portfolio

A Coca-Cola legújabb reklámjában fiú és lánytestvér egyszerre versenyez a medencés fiú kegyeiért - természetesen egy üveg kólával próbálnak nála bevágódni. A világmárkák részéről a Coca-Cola globális Taste the Feeling kampányának részeként bemutatott reklámja úttörőnek számít a sokszínűség és befogadás hirdetésében. Filmekben és a tévében ma már gyakran...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés