Előfizetői tartalom

A Dacia csinálhatja ki a Peugeot-Citroent

Márciusban zsinórban hetedik hónapja növekedtek az új autó eladások Európában, ebben meghatározó szerepe volt a volumengyártóknak. A legjobb teljesítményt ismét a Renault nyújtotta, a Dacia egészen elképesztő térnyerésének köszönhetően egyre közelebb kerül a francia autógyártó ahhoz, hogy megelőzze nagy riválisát, a PSA-csoportot. Ráadásul a luxusautó-gyártók is jó formában vannak, úgy viszik a Lexust, a Mercedest, az Audit és a BMW-t, mint a cukrot.

Bővül az európai autópiac Az európai új autó értékesítések (amikor személyautó értékesítésről vagy eladásról írunk minden esetben az újautó-regisztrációt értjük ez alatt) száma több mint 1,449 millió darab volt márciusban, ami 10,6 százalékos bővülést jelentett az ACEA legfrissebb statisztikái szerint. Az elmúlt hónapok már a magabiztos növekedésről szóltak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés