Előfizetői tartalom

Ázsiai piacra menne az evopro

Portfolio
Miközben a kínai akkumulátor- és járműgyártó, a BYD európai főhadiszállás kiépítését fontolgatja, a hazai evopro csoport az ázsiai terjeszkedést látja a jövő egyik útjának.

Nemzetközi sikerei mellett, nemcsak Magyarországot, hanem keletet is megcélozná az evopro csoport. A 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson Mészáros Csaba, a vállalatcsoport vezérigazgatója az evopro piaci helyezkedése mellett más, a vállalt számára fontos stratégiai elemeket is szemléltetett. Az evopro csoport célja innovatív magyar termékek megteremtése, amelyek nemcsak Magyarországon...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés