Előfizetői tartalom

Az Iveco ott kezdi, ahol a többiek befejezik

Hámor Iván
A haszonjármű-gyártás - és a hozzá kapcsolódó összes kiegészítő iparág, beleértve a szolgáltatásokat is - olyannyira külön szakterületet képvisel a járműiparon belül, hogy a cégek igyekeznek megmaradni a saját kaptafájuknál, és a személyautósok csak személyautót, a teherautósok pedig csak teherautót készítenek. Az átmenetet a 3,5 t körüli kategória jelenti, ahol - elsősorban a flottaértékesítési és ügyfélmegtartási okokból - a személyautós cégeknek is "jelen kell lenniük". Az Iveco viszont pont itt lép a képbe a Daily-vel, melyből 3,2 és 7,0 tonna között mintegy 7000 változatot gyárt.

A Daily abban is különbözik a ránézésre hasonló járművektől, hogy különálló alvázkerettel rendelkezik, amely megkönnyíti a felépítményezést, és valamennyi logisztikai igényt kielégítését. Így lehetséges, hogy rövid- és középtávú változatok - motorteljesítménytől függően - gazdaságosan és környezetbarát módon támogatják az áru- és személyszállításban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés