Előfizetői tartalom

Jót tett neki az egyszerűsítés - Opel Insignia

Hámor Iván
Az Opel talán többet remélt a felső-középkategóriás modelljétől, amikor 2009-ben nem csak modellt, hanem nevet is váltott, és Vectráról Insigniára cserélte a nálunk elsősorban céges felhasználói kört megcélzó autóját. Hasonlóan az 1989-es korszakváltáshoz - amikor Asconából Vectra lett - az Insignia megjelenése is legalább akkora formai előrelépés volt, mint az A Vectráé anno. Csakhogy a látványos külső kissé túlbonyolított belsőt, egészen pontosan kezelőszerveket takart, amit a 2013-ban végrehajtott modellfrissítéskor javítottak is.

Az Opel sokáig az arany középút keresésével volt elfoglalva. Alapvetően nem volt ez rossz stratégia, a vásárlók nagy része ugyanis pont a se nem extravagáns, se nem túl szürke, amolyan középszerű autókat keres magának, főleg a tömegmodellek között. A villámos márkának azonban voltak, vannak olyan modelljei, amik nagyon eltérnek a márka addigi irányvonalától, és éppen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés