Előfizetői tartalom

Lendületben az Opel itthon és Európában

Portfolio
"Kemény, de sikeres év volt a tavalyi" - így foglalta össze a 2013-as esztendőt kereskedelmi szempontból Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója. A korábbi volumen 30%-át adó Astra Classic "kiesése" ellenére az Opel a magyar személyautó eladásokban első tudott maradni.

Egy évvel ezelőtt azt a célt fogalmazta meg a cég, hogy az Opel legyen továbbra is a legjobb a személyautó eladásokban. A "sikeres" minősítés pontosan azt jelenti, hogy 2013-ban ismét az Opel állhatott a képzeletbeli dobogó legfelső fokára. De, ha bárki azt gondolná, hogy két egymást követő évben elnyert elsőség után nem különleges eredmény harmadszor is az "aranyérem"...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés