Előfizetői tartalom

Népautó-arzenállal támadja le Európát a Hyundai

Portfolio
Minden erejével igyekszik európai népautó lenni a Hyundai, az új i30-as modellt is ennek szellemében dobták most piacra. A dél-koreai autógyártó ugyanis két év leforgása alatt négy modellváltozattal áll elő. A harmadik generációs i30 európai bemutatóján jártunk.

A spanyolországi Marbellán mutatta be a sajtó képviselőinek a Hyundai az i30 harmadik generációját, elsőként az 5 ajtóst (ennek tesztjéről későbbi cikkünkben számolunk be). A modellnek óriási jelentősége van a márka számára, igazi európai autóként akarja eladni a nagyközönségnek, céljuk ugyanis, hogy elsősorban erre az új modellre építve 2020-ra az elsőszámú ázsiai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés