Előfizetői tartalom

Ezt biztosan nem ússzák meg a pénzintézetek

Portfolio
Egyre többen vannak, egyre tudatosabbak és igénylik a mobilitást, valamint a személyre szabott szolgáltatást - tömören így jellemezhetők a pénzügyi szektor ügyfelei napjainkban. Elvárásaik teljesítése és elégedettségük növelése érdekében a cégek egyik legfőbb és megkerülhetetlen fejlesztési irányának a digitalizáció tűnik.

"Terméket, szolgáltatást vagy élményt árulnak?" - a kérdésre a válasz még egy csésze kávé esetében sem egyértelmű. A pénzügyi szektorban pedig talán még kevésbé az. Az ügyfélélmény jelentőségét ugyanakkor egyre világosabban ismerik fel az európai cégek. Az ügyfélelvárásokban megfigyelhetőek ugyan a generációs különbségek, de egyértelműen a digitális ügyintézésé...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés