Előfizetői tartalom

Már Amerikában is támadják az Aldit

Portfolio
A Wal-Mart egy új árösszehasonlító tesztet indított közel 1200 boltjában, a cél az, hogy felvegyék a versenyt az olyan olcsó diszkontláncokkal, mint az Aldi.

A Wal-Mart az ártesztet 11 amerikai államban, például Illinois-ban és Floridában hajtja végre és elsősorban arra az élelmiszeripari szegmensre koncentrál, amely a Wal-Mart árbevételének 56 százalékát adja. A cél az, hogy megtalálják az optimális árat a különböző termékekkategóriákban, és ha szükséges, akkor módosítsák az árakat. A Reuters egyébként szintén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés