Előfizetői tartalom

Már nem menő a sör - Vagy mégis?

Portfolio
Az elmúlt években a fejlett országokból a feltörekvő régiókba helyeződött a globális sörpiac növekedési motorja. A vállalatok a növekedés felgyorsítása érdekében jelentős akvizíciókat hajtottak végre, melynek eredményeként az öt legnagyobb vállalat már a teljes termelés több mint 50 százalékát adja. Bár a fejlett piacokon egyre visszafogottabb a kereslet a hagyományos sörök iránt, a fogyasztói szokások változása a kézműves sörök felé tereli a társaságok figyelmét.

Csak úgy repkedtek a dollármilliárdok A sörgyártók számára az elmúlt években egyre nagyobb kihívásnak bizonyult a fejlett országokban történő növekedés, így a legnagyobb vállalatok a feltörekvő piacok illetve az M&A-piac felé fordultak. Az utóbbi évek konszolidációs hullámának köszönhetően jelentősen csökkent a szektorban operáló vállalatok száma: a Goldman...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés