Előfizetői tartalom

Mennyire támogatja nagyvonalúan a kormány az elektromos autózást?

Az elektromos autók vételára ma még magasabb, mint a belsőégésű motorral szerelt járműveké, részben ez az oka annak, hogy 2016 végén még ott tartunk, hogy az elektromos autózás elterjesztésében nagy szerepe van az állami támogatásoknak. De vajon milyen ösztönzőkkel találkozhatunk azokban az országokban, ahol érdemben akarják segíteni az elektromobilitás terjedését? Összességében hol tehették zsebre a legtöbb támogatást a vásárlók és a magyar kormány által meghirdetett, járművenkénti 1,5 millió forintos támogatás mennyire tekinthető nagyvonalúnak nemzetközi viszonylatban? Cikksorozatunk harmadik részében többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ.

A sorozat első részét, amelyben az elektromos autó és a belsőégésű motorral szerelt jármű közötti műszaki különbségeket, hasonlóságokat vizsgáltuk, az alábbi linkre kattintva érheted el. A második részt, ahol azt jártuk körbe, miért drágább az elektromos autó, mint a hagyományos, pedig itt olvashatod. Cikksorozatunk második részében bemutattuk, hogyha csupán...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés