Előfizetői tartalom

Milliókat érő tanmese: így kell eladni a semmit

Amikor tőzsdére készül egy cég, igyekszik minél jobban eladni a potenciális befektetőknek a sztorit. Van azonban, akinek még erre sincs szüksége ahhoz, hogy lelkesedéssel fogadják. Ilyen például az Etsy. Egy olyan online kiskereskedelmi cégről van szó, amely kifejezetten az egyedi, saját készítésű és antik bútorok, ruhák, festmények, játékok és mindenféle termékek számára teremt globális piacteret, mintha a világhálóra költöztette volna "nagymama padlását". A vállalat nem nyereséges és a vezetőség szerint egyáltalán nem biztos, hogy az is lesz a jövőben. Egy folyamatosan veszteségesen működő cég pedig befektetői szemmel nézve nem túl értékes. Mindezek fényében kíváncsian várjuk, hogy hogy sikerül a tőzsdére lépés.

Újabb milliárdokat érő ötletNem minden a profit - valószínűleg ez járhatott az Etsy nevű feltörekvő startup menedzsmentjének és tulajdonosainak a fejében, amikor áldásukat adták a kibocsátási tájékoztatójukra. A tőzsdére készülő cégről egyelőre nem lehet tudni, hogy mekkora összeget szeretne bevonni és milyen árazás mellett, de már most nagy érdeklődés övezi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés