3000 forintos utalványokat osztogatott a Tesco

2017. szeptember 11. 09:35    
nyomtatás
 
Pénteken és szombaton fennakadásokat okozott a Tesco működésében a sztrájk. A munkabeszüntetés az áruház online rendelését is érintette olvasóink tapasztalata szerint.

Kereskedés Tesco-részvényekkel a Portfolio Online Tőzsdén!

Nem lehetett rendelni


Olvasónktól tudjuk, hogy a Tescónál folytatott sztrájk a házhozszállítási részleget is érintette, amit érdeklődésünkre a cég is megerősített. A szerdán leadott online rendelés eredetileg csütörtökre érkezett volna meg, azonban a kiszállítás előtt pár órával ezt az üzenetet kapta a vásárló:

Kedves Vásárlónk! Sajnálattal értesítjük, hogy működési probléma miatt mai megrendelését nem áll módunkban kiszállítani, törölnünk szükséges. Az okozott kellemetlenségért 1-1,5 héten belül egy 3.000.,-Ft értékű e-kupont küldünk Önnek az e-mail címére, amit 3.001.Ft feletti vásárlás esetén lesz lehetősége felhasználni. Szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért.

Olvasónk nem adta fel, újra összeállította rendelését, és szombatra kapott is kiszállítási időpontot. Pár órával a kiszállítás előtt még úgy tűnt, sikerülhet a kiszállítás, mert ez az üzenet érkezett a társaságtól:

Kedves Vásárlónk! A mai napon működési problémák miatt fennakadások várhatók a kiszállításokban, amiért előre is elnézését kérjük. Mindent megteszünk azért, hogy rendelése időben kiszállításra kerüljön.

De nem sokkal később ez a remény is elszállt, mert megkapták a fent olvasható első üzenetet újra, a 3000 forintos kuponnal együtt.

Mit mond a Tesco?


Ezek után megkerestük a Tescót, hogy a sztrájk mennyire érintette az online bevásárlás és házhozszállítási szolgáltatásokat. A társaság vasárnap küldött válaszát változatlanul közöljük:

A Tesco online házhozszállítása vasárnap reggel zavartalanul elindult és nem számítunk fennakadásra.

A tegnapi napon a veszprémi, szegedi illetve a Bécsi és a Váci úti áruházaink vonzáskörzetébe tartozó kiszállítások közül egyet sem kellett a sztrájk miatt törölni. A budaörsi, csepeli illetve megaparki áruházaink vonzáskörzetébe tartozó kiszállítások 70%-át teljesítettük, Székesfehérváron a szolgáltatás szünetelt.

Arra törekedtünk, hogy tegnap reggel minden vásárlónkat sms-ben értesítsünk arról, hogy esetlegesen előfordulhatnak fennakadások, zavarok. Ezúton is elnézést kérek mindenazoktól, akiket a tegnapi napon nem tudtunk kiszolgálni. Őket a cég egy 3000 forintos vásárlási utalvánnyal kompenzálja.


Címlapkép forrása: MTI Fotó/Mohai Balázs

Előző cikk  Előző cikk Következő cikk  Következő cikk

F?rum
 
 
×
×
Jogi nyilatkozat
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.

Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés alkalmasságát vagy megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadójával!

Az előbb írtakra tekintettel az előadás szervezője, az oldal üzemeltetője, szerkesztői, és szerzői valamint előadói kizárják mindennemű felelősségüket az oldalon esetleg megjelenő információra vagy adatra alapított egyes befektetési döntésekből származó bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy költségért.
Bővebben...

Friss hírek
20 hír 30 hír 40 hír



hirdetés
 
 
Rovatnavigátor
EZT OLVASTA MÁR?
11
22
33
44
55
0
Prémium