Előfizetői tartalom

Nagy változásokra készül a H&M - Újfajta üzleteket tesztelnek

Portfolio
Elégedetlenek a H&M vezetői. Az értékesítések stagnálnak, a cég részvényei elvesztették értékük kétharmadát 2015 óta és a riválisok ügyesebben lavíroznak az iparági változások közepette. Ezért változásokra készül a cég.

Egyik legrégebbi üzletében, Stockholmban elindított egy tesztprogramot a H&M a megújulás jegyében, ahol többek között a versenytársaktól ellesett ötletekkel próbálja javítani az értékesítéseket. Az üzletek kevésbé lesznek zsúfoltak, színek szerint rendeznek majd be részlegeket és lesznek meghívásos, zártkörű események is. A kínálat pedig igazodik majd a helyi ízléshez....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés