Előfizetői tartalom

Több mint 1 milliárdért vesz lakásokat a Duna House

Az elmúlt évek tőzsdei kibocsátásaival sokszor megégették magukat a befektetők, ezért is érzi úgy a Duna House (DH) vezetése, hogy meg kell különböztetniük magukat azoktól a vállalatoktól, amelyek korábban tőzsdére mentek. A DH célja a nemzetközi terjeszkedés, ebben is sok a rossz magyar példa, azonban a Duna House a már meglévő nemzetközi tapasztalatra építve lépésről-lépésre terjeszkedne, és elsősorban olyan vállalatot vennének külföldön, amelyiknek a hatékonyságát tovább javíthatnák. A magyarországi ingatlanpiaccal kapcsolatban optimisták a DH vezetői, nem csak az ingatlanközvetítésben de a hitelközvetítésben is nagy potenciált látnak. Guy és Doron Dymschiz-cel, a Duna House alapítóival beszélgettünk.

Az elmúlt évek tőzsdei kibocsátásaival eléggé megégették magukat a befektetők. Volt itt szimpla csalás, voltak olyan sztorik, ahol félrecsúszott az üzleti modell, és olyan is, ahol a működési környezet kedvezőtlen változása tette nehézzé a cég boldogulását. A Duna House mitől lesz más? Guy Dymschiz: Minden befektetési sztori más, és mi érezzük is, hogy meg kell...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés