Előfizetői tartalom

Utáljuk vagy imádjuk a leggyűlöltebb divatmárkát?

Portfolio
Az emberek vagy imádják, vagy utálják az Abercrombie-t, a kettő között nincs semmi, és ezért a megosztó imidzsért sokat is tett a cég: többek között szexista, rasszista botrányaitól volt hangos a sajtó, ami egyesek szemében még vonzóbbá tette a márkát, sokan azonban örökre megutálták, sőt, kampányokat is indítottak a cég és termékei ellen. Összességében úgy tűnik, hogy tartósan sérült a márka imidzse, a bevételek esnek, a profit és a részvények árfolyama zuhan.

Botrány botrány hátánNem véletlenül lett az amerikai fiatalok körében az egyik leginkább került márka az Abercrombie & Fitch. A társaság az elmúlt években botrányos viselkedésével hívta fel magára a figyelmet. Az első problémák a céggel még 2002-ben kezdődtek. Előbb az ázsiai amerikaiakat kifigurázó pólói miatt került bajba a társaság, majd a nem fehér amerikai munkavállalók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés