Előfizetői tartalom

MNB: mindössze 40 esetben fordultak a felügyelethez a Takarékbank ügyfelei

Portfolio
A Takarékbank informatikai átállása kapcsán a bankcsoport ügyfeleinek mindössze töredéke fordult panasszal az MNB-hez. A jegybank folyamatosan nyomon követte, és felügyeleti eszközeivel támogatta az átállás folyamatát. Célszerű, hogy a történteket minden érintett szereplő tárgyilagosan és objektíven, a pénzügyi rendszer stabilitását szem előtt tartva értékelje

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a Takarékbank napi többszöri státuszjelentései és gyakori telefonos egyeztetések segítségével folyamatosan nyomon követte a Takarékbank informatikai rendszerátállását - olvasható a jegybank közleményében. A Takarékcsoport összességében mintegy 1,1 millió ügyféllel rendelkezik. Az MNB Ügyfélszolgálatához az elmúlt egy hétben összesen 40...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés