Előfizetői tartalom

Itt vannak az Y-generációs műgyűjtők

Portfolio
Az úgynevezett Y generáció életvitelét, motivációját, személyiségét számos cikk és kutatás tárgyalja. A közvélekedés szerint a kb. 1985 és 1995 között születettek alapvetően énközpontúak, digitális bennszülöttek, akik szeretnek a maguk feje után menni munkában, magánéletben egyaránt. Az Y-generáció tagjai az élet sok területén másképp viselkednek, mint a szüleik. Adódik a kérdés, hogy hogyan vesznek részt a műtárgypiac tevékenységében. Az Artsy mostani cikkében azt vizsgálta, milyen gyűjtők, és hogyan hatnak a piacra a fiatalok.

rArt Basel 2018. (forrás: műtárgy.com)A U. S. Trust felmérése szerint az Y-generáció, amelyre eddig nem kifejezetten volt jellemző a gyűjtés, mostanra kezd megállapodni, anyagi biztonságot szerezni és ezzel párhuzamosan műtárgy-kollekciókat építeni. A kapitalizmusban edződött nemzedék úgy tűnik, anyagi megfontolások alapján is gyűjt. A felmérésből kiderül, hogy az Y-generáció...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés