A koronavírus megjelenése és gyors terjedése soha nem látott visszaesést okozott a világ legnagyobb autópiacán, ahol olyan kevés autót adtak el múlt hónapban, mint amennyire 2005 óta nem volt példa. Az iparági szereplők a kialakult helyzetben a kínai vezetéshez fordultak segítségért, amely most jelezte, kész érdemi intézkedéseket hozni a bajba jutott autógyártók és beszállítóik támogatása érdekében. A konkrét eszközök még nem ismertek, de könnyen elképzelhető, hogy Kína beveti titkos fegyverét, amely a múltban többször adott sikeresen új lendületet az autóeladásoknak.
A kínai vezetés erőfeszítései ellenére megállíthatatlanul zsugorodik a világ legnagyobb autópiaca, múlt hónapban 1,81 millió személyautót értékesítettek az ázsiai országban, amely 6,6 százalékkal volt kevesebb, mint 2018 azonos időszakában.
Kínában már a tizennegyedik egymást követő hónapban csökkentek az autóeladások augusztusban, és már második hónapja mérséklődött az elektromos és hibrid autók értékesítése, részben a gazdasági növekedés lassulásának jeleként.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Avgyijivka környékén csaptak le a gépek.
Nőtt az állomány, de nőhetett volna sokkal többel is.
Sok minden változott 2011 óta.
Döntött a kormány az üzemanyagokról - Így reagált a Mol árfolyama
Cikkünk folyamatosan frissül az orosz-ukrán háború aktualitásaival.
A Citadealla Alap portfóliómenedzsere a Checklsit vendége volt.
Kell-e aggódnunk az amerikai árindex növekedése miatt?
A megújulós erőművi projektek másodlagos piacát pörgetheti fel az energiahivatal transzparenciája.