Nagyon úgy tűnik, hogy megbukott az új kicsi iPhone

Nagyon úgy tűnik, hogy megbukott az új kicsi iPhone

Tavaly még úgy számolt az Apple, hogy 2021 első felében körülbelül 100 millió iPhonet fognak legyártani a cégnél – most viszont egy új jelentés alapján mindegyik eszközénél visszavághatja a gyártást a tech-óriás, az egyik okostelefonnál rendesen elszámolhatták magukat a keresletet illetően.

A luxus- és az elektromos modellek húzzák a BMW-t

A luxus- és az elektromos modellek húzzák a BMW-t

Nehéz év volt 2020 a BMW Groupnak is, de az eladások globálisan és Magyarországon is kisebb mértékben estek vissza, mint a teljes autópiacon, ami részben annak tudható be, hogy a prémium modellek piaca stabilabb, de tavaly tovább nőtt a hibrid és az elektromos modellek eladása is a márkacsoportnál, és a luxusszegmensben, mondták el a BMW Group Magyarország évindító sajtóeseményén.

Drasztikus visszaesés a BMW-nél, pedig Kínában már látszik a fordulat

Drasztikus visszaesés a BMW-nél, pedig Kínában már látszik a fordulat

Nem meglepetés, hogy globálisan alaposan visszaesett a BMW értékesítése, a pandémia miatt a márkacsoport eladásai negyedéve csökkentek a második negyedévben, Rolls-Royce-ból fele annyit, MINI-ből több mint harmadával, BMW-ből pedig közel negyedével kevesebbet adtak el, mint egy éve. Reményre ad okot, hogy Ázsiában, és azon belül Kínában a tavalyinál is több autót adtak el.

Úgy veszik a BMW-ket, mintha nem lenne holnap

Úgy veszik a BMW-ket, mintha nem lenne holnap

Közzétette tavalyi értékesítési számait és a 2020-as várakozásait a BMW. A vállalatnál sok rekord dőlt meg, idén pedig tovább emelkedhetnek az eladások.

A Jaguar és a Land Rover importőre lesz Magyarországon az AutoWallis

A Jaguar és a Land Rover importőre lesz Magyarországon az AutoWallis

Elnyerte a Jaguar Land Rover járművek és alkatrészek exkluzív importőri jogát Magyarországon az AutoWallis leányvállalata, a Wallis Automotive Europe (WAE). A nemzetközi pályázat eredménye alapján 2020 áprilisában kezdi meg a magyar piacon a Jaguár és a Land Rover értékesítését a Wallis Automotive Europe, amely ezzel kilenc országban lesz jelen a két márkával. Ezzel a lépéssel az AutoWallis tovább halad a tavasszal meghirdetett stratégia mentén, melyben 2024-ig árbevételének duplázását tervezi organikus és akvizíciós úton.

Masszívan bővülő árbevétel és eredmény az AutoWallisnál

Masszívan bővülő árbevétel és eredmény az AutoWallisnál

Erős félévet zárt az AutoWallis, miután árbevételét 21 százalékkal, 38,4 milliárd forintra, átfogó eredményét pedig 148 százalékkal 458 millió forintra növelte. Az erős számokhoz az AutoWallis mindhárom üzletága hozzájárult, melyek közül eredményesség tekintetében a nemzetközi disztribúciós és az autóipari szolgáltatói üzletág emelkedett ki. A menedzsment megítélése szerint az eredményességét legjobban bemutató pénzügyi tételektől tisztított, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény, az EBITDA 24 százalékkal közel 1,4 milliárd forintra emelkedett.

Nagyot nőtt a BMW Magyarországon, jól mennek a városi terepjárók

Az már múlt hét végén kiderült, hogy a BMW csoport új rekordeladást ért el 2018-ban, ráadásul BMW, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad is új rekordot ért el az eladásokban. Egy mai sajtóeseményen a magyarországi operáció részletes számait is megtudhattuk, ahol Massimiliano Di Silvestre ügyvezető igazgató és Salgó András, a BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs vezetője értékelték a tavalyi évet és beszéltek a tervekről.

Soha nem adtak még el annyi BMW-t, mint tavaly

Több rekordot is elért tavaly a BMW: korábban soha nem adtak el annyi BMW-t, Rolls-Royce-t és BMW-motort, mint tavaly. Csoportszinten a BMW a legnagyobb prémiumautó-gyártó, márkaszinten viszont a Mercedesé lett az első hely.

BMW: mi vagyunk a legnagyobbak - Mercedes: mi vagyunk a legnagyobbak

Tegnap Harald Krüger büszkén jelentette be, hogy a BMW a legnagyobb prémiumautó-gyártó. Ma a Daimler tette közzé, hogy a Mercedes-Benz a legnagyobb eladású prémium márka. Kinek van igaza? Mindkét cégnek, a két autógyártó ugyanis mindig arra hivatkozik, ami éppen a kedvezőbb, a BMW csoportszinten (a MINI-vel és a Rolls-Royce-szal), a Mercedes-Benz pedig márkaszinten a legnagyobb.

A Tesla nyomulása szétfeszíti az autóipart - Itt a riválisok mesterterve, hogy megállítsák

A Tesla jelentős versenyelőnyre tett szert az elektromos autózásban, egyre nagyobb darabszámban gyártott modelljeivel és ambiciózus célkitűzéseivel pedig egyre erősebb versenyre kényszeríti a riválisait. Az autógyártók nem is tétlenkednek, az utóbbi időben hatalmas erőfeszítéseket tesznek azért, hogy ledolgozzák hátrányukat és megőrizzék piaci pozícióikat.

Már a BMW is költözne a Brexit miatt

Már a BMW-ről is szivárognak a Nagy Britannia elhagyásáról szóló hírek: az autógyártó állítólag Németországba helyezné át az 1994 óta a BMW csoporthoz tartózó Minik elektromos autóinak a gyártását.

Sose volt még ilyen nagy a Mini

A Mini is felszállt a SUV-vonatra, és piacra dobta a márka eddigi legnagyobb modelljét, az új Coutryman azt ígéri, hogy akár családi autóként is megállja a helyét. Leteszteltük.

A nevében mini, hajtásban maxi

A BMW újabb és újabb bőröket húz le a Mini márkáról, a sokáig elképzelhetetlen valódi 5-ajtós kialakítás után elkészítették ennek az autónak a havas vidékekre szánt, összkerék-hajtású változatát is.

  • 1
  • 2
Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Két éve erre a pillanatra vár Oroszország, most úgy érhet célt, hogy a Nyugat csak nézi
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.