A Volkswagen a Frankfurti Autószalon előtt nem csak az új elektromos autóját, az ID.3-at mutatta be, de a konszern új logóját is.
Már most is majdnem minden harmadik eladott VW-csoportos autó egy SUV, a következő években pedig tovább emelkedhet a városi terepjárók aránya. Nem véletlenül, ezeken keres sokat a Volkswagen.
A német környezetvédelmi minisztérium mindenképpen rá akarja venni az autógyárakat, hogy vegyenek részt a koros dízelautók utólagos műszaki átalakításában a belvárosi behajtási tilalom bevezetésének elkerülése érdekében. A német szövetségi környezetvédelmi minisztérium szóvivője az autógyárak elutasító álláspontját kommentálva pénteki rendszeres sajtótájékoztatóján leszögezte: "Az csak az autógyárak első reakciója volt, ezzel pedig a történetnek még semmiképpen nincs vége."
Úgy tűnik, még mindig nem futotta ki magát a dízelbotrány Európában, miután a Volkswagen mellett "számos egyéb márka mutat túl magas kibocsátási értékeket valós vezetési körülmények között - figyelmeztetett a 28 EU-tagállam közlekedésért és szállításért felelős minisztereinek küldött levelében Elzbieta Bienkowska, az Európai Unió belső piacért, valamint az ipar-, a vállalkozás- és a kkv-politikáért felelős biztosa. A levél szerint a nem megfelelő modelleket ki kell vonni a piacról idén és jövőre. Matthias Müller, a Volkswagen AG vezérigazgatója úgy véli, kampány folyik a dízeljárművek ellen.
A Volkswagen csoport tárgyalásokat folytat az Exxon Mobil és a Gazprom energetikai óriásokkal egy, a földgáz üzemű járművek fejlesztését célzó együttműködés kialakításáról - nyilatkozta Matthias Müller, a VW vezérigazgatója az osztrák közszolgálati ORF-nek.
Már fél év is eltelt a VW konszern márkáit érintő dízel botrány kirobbanása óta, ami már elegendő idő ahhoz, hogy a piac is beárazza ennek hatását, és kialakuljon az érintett modellek új másodpiaci ára, avagy maradványértéke. Mivel az anyavállalat Németországban bejelentette, hogy lízingcége kénytelen volt átértékelni a teljes érintett portfólióját, a Portfolio megvizsgálta, hogy Európában és Magyarországon is milyen árváltozások következtek be.
Intézményi befektetők kollektív kártérítési pert indítottak a Volkswagen német autógyártó konszern ellen az alsó-szászországi Braunschweig törvényszékén.
Nincs könnyű helyzetben a Volkswagen, amikor az emissziós normák, azok teljesítése, és egyáltalán az autózás környezetvédelmi lábnyoma kerül szóba. Vannak azonban a tavaly kirobbant botrányt jóval megelőzően elkezdett fejlesztéseik, amik a mostani helyzetükön is képesek javítani. Ezek egyik kézzelfogható eleme a Golf GTE, mely ötvözi az elektromos autók előnyeit a hagyományos erőforrásokkal szereltek nagy hatótávolságával.
Új katalizátort fejlesztettek ki a VW mérnökei, amellyel a dízelbotrányban érintett motorok emissziós értékei az előírt határértékek alá csökkenthetők - számolt be a német Bild am Sonntag magazin hírportálja vasárnap.
Német lapértesülések szerint a dízel-botrány miatt akár 115 ezer autót is visszavásárolhat a VW Amerikában.
Tovább folytatódnak a vizsgálatok a Volkswagen motorjai vonatkozásában, ami a NOx és CO2 kibocsátási határértékek túllépése miatt kezdődtek. A legfrissebb információk szerint - és eltérően a korábbiaktól - a márka haszonjárműveit mégsem érinti a CO2 kibocsátási probléma.
A Volkswagen nyilvánosságra hozta a technikai megoldást az érintett EA189-es dízelmotorok szívórendszerének módosítására, mely beépítése után üzemi körülmények között is teljesíteni fogják a károsanyag kibocsátási normákat.
Adócsalás gyanúja miatt ügyészségi eljárás indult kedden Németországban a Volkswagen (VW) több munkatársa ellen az autógyártó csoport dízelbotrányával összefüggésben.
A márkát, és azon belül a modellsorozatot is érintő kipufogógáz emissziós anomáliák ellenére az Európa 24 országából akkreditált szakújságírók a Volkswagen Transportert, annak is a legújabb T6 változatát választották a 2016-os "Év kishaszonjárművének".
A Volkswagen konszern közzétette azon autói listáját, melyek nem csak a NOx-ok, hanem a CO2 kibocsátás szempontjából is kritikusak lehetnek.
Legfrissebb híreink az izraeli-iráni konfliktusról.
Ezt a támadást nem tudta kivédeni az Sz-300-as.
Az OXO-vezér a Checklist hétvégi különkiadásának vendége volt.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Országszerte több célpontot támadtak a drónok.
Megállapodtak a nigeri juntával.
Az OXO-vezér a Checklist hétvégi különkiadásának vendége volt.
A magyarok fejében az él, hogy Románia fejletlenebb ország, de ez már nincs így.
Mire készül az EU?