Egy ikon újjászületése - Ford Focus RS

A Ford Focus az egyik legnépszerűbb cégautó Magyarországon, ezért különös jelentőséggel bír, ha egy új változat jelenik meg belőle a piacon. Akkor is, ha nem egy kifejezett volumenmodellről, hanem annál inkább rétegmodellről van szó. A korábbi generációk - és más márkák hasonló kategóriájú autóinak - értékesítési darabszámai is azt mutatják, hogy létezik valós kereslet a sokak számára extrémnek tűnő kivitelekre is. Az RS pedig csak ritkább, de bizonyos szempontból nem különlegesebb, mint egy C-max.

TCO alapon nem ajánlott - Ford Focus ST

A Ford Focus továbbra is a legkedveltebb flottaautók közé tartozik, de a cégek jellemzően 110 lóerő körüli kiviteleket preferálják, egyéni meggyőződés és preferenciák alapján benzines, vagy dízel, 4- és 5-ajtós, vagy kombi karosszériával. A Focus kínálatnak azonban van egy olyan tagja, amely nem az üzemeltetési költségeivel, értéktartásával, tehát a TCO-val, hanem az általa nyújtani kívánt élménnyel hívja fel magára a figyelmet. Ez a Focus ST.

Keveset fogyaszt, ráadásul benzinből

Norvég fogyasztási rekorderek 1 619 kilométert autóztak egyetlen tank benzinnel egy a 2012-es és 2013-as évben egyaránt a nemzetközi 'Év Motorja' címet elnyert 1,0 EcoBoost motorral szerelt Ford Focus volánja mögött: Knut Wilthil és Henrik Borchgrevink 3,3 l/100 km üzemanyag-fogyasztással autóztak át Norvégián, Svédországon és Finnországon.

Vezettük! - Ilyen lesz az új Ford Mondeo

A Ford egész Európában, azon belül pedig a brit szigeteken, illetve pl. Magyarországon rendelkezik kifejezetten erős pozíciókkal a felső-középkategóriás cégautók piacán a Mondeóval. A kissé már koros modell még mindig a szegmens legnagyobbjai közé tartozik, és a folyamatos fejlesztésnek köszönhetően motorikusan és elektronikus kényelmi-, illetve vezetéssegítő berendezései tekintetében is naprakész. Egyedül a formája szól ellene, pontosabban annak idejétmúltsága, ugyanis a még két évig kapható változat 2007-ben jelent meg, így újszerűnek semmi esetre sem nevezhető.

Kísérleti alany a Ford Focus

A Ford által irányított, az elektromos hajtású autók városi használatát vizsgáló, 13,2 millió eurós kutatási projektben tizenhét Ford C-MAX Energi plug-in hibrid jármű is részt vesz, amely modell európai forgalmazása 2014-ben kezdődik majd. Az autó a Focus Electric modellel alkotja majd a Ford elektromos hajtású autókból álló modellcsaládját, s a kínálatban később az új Mondeo Hybrid is megjelenik. A colognE-mobil tanulmány célja annak vizsgálata, hogyan illeszthetők be az elektromos járművek a városi közlekedés infrastruktúrájába. A projekt tapasztalatai más városokban is segítik majd az elektromos közlekedés meghonosítását.

Európába is jut már az elektromos Focusból

A németországi Saarlouisban legördült a szerelőszalagról az első Focus Electric, a Ford legelső, európai gyártású elektromos járműve: a Focus Electric vezeti be az autógyártó elektromos hajtású modelljeinek kínálatát Európában, jövőre érkezik a C-MAX Energi plug-in hibrid és a vadonatúj Mondeo Hybrid.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Ennyi volt! - Lázár János rendelettel irtja ki a nyerészkedést az építőiparból
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.