Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatója posztolt ma a Déli Körvasút új Közvágóhíd állomásának terveiről, ami alapján igazán modern vasútállomás épül a Soroksári út feletti új, négy vágányos hídszerkezeten.
Új megállókat, sűrűbben közlekedő vonatokat, és az agglomerációból ingázók mellett a fővárosban közlekedők kényelmét is szolgáló fejlesztést ígér a Budapesti Fejlesztési Központ nemrég bemutatott elképzelése, a Déli Körvasút projekt. Az OTP Ingatlanpont szakértői megvizsgálták, hogy a beruházás milyen változásokat indíthat el az agglomeráció ingatlanpiacán.
A Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa legutóbbi ülésén támogatta a Déli Körvasút projektet, ami lényegében egy vasút lesz a fővárosban. A Budapest Fejlesztési Központ egy látványos videót készített a fejlesztésről és annak várható hatásáról, Vitézy Dávid vezérigazgató pedig méltatta a döntést.
Hatvan év után ismét vasúti kapcsolat jöhet létre a sugárirányú vonalak között - írja a Világgazdaság. A beruházás a Nyugati pályaudvar tehermentesítése érdekében az esztergomi és a kelebiai vonalakkal kezdődne, majd a Pilisvörösvár és Soroksár valamint a Kunszentmiklós-Tass állomások közötti kapcsolat kialakításával folytatódna. A tervek jövőre készülhetnek el, a kivitelezés 2018-ban indulhat.
Cikkünk folyamatosan frissül.
A támogatást Japán és Nagy-Britannia finanszírozzák.
Hamarosan újabb orosz offenzíva jöhet.
Több mint 200 milliárd forintot adna érte a befektetői csoport.
Ráadásul az anyacég úszik a profitban.
Többek között erről volt szó a keddi Checklistben.
Többek között erről volt szó a hétfői Checklistben.