A Ford - mivel nem rendelkezik az európai piacon is értékesíthető nagyobb modellel - a Mondeo felfelé pozícionálásával kíván egy szeletet kihasítani a prémium szegmensből. A stratégia könnyen beválhat, ugyanis a kívülről Mondeónak tűnő autó és a mögötte levő szolgáltatások sokkal többet nyújtanak, mint amit egy szigorú járműpolitikával rendelkező cég parkolója alapján a külső szemlélő gondolna. ehhez azonban kell az a háttér is, amit a FordStore-ok nyújtani tudnak.
A vásárlók lelkesedésének köszönhetően az idei év első felében a Ford Mustang volt a világ legnépszerűbb sportkocsija; erről tanúskodnak az IHS Automotive első féléves globális forgalomba helyezési adatai.
Ötven évvel az eredeti, az ős megjelenését követően 2015-ben már akár a magyar vásárlók számára is elérhetővé válik a legendás Ford Mustang legújabb változata. A korábban csak az amerikai piacra készített kupé és kabrió immár globális modellé válik, így semmi akadálya, hogy egy igazi, szilaj V8-ast uraljon bárki.
Az első, kereskedelmi forgalomban eladott 2015-ös Ford Mustang Fastback 300 ezer dollárért, azaz mintegy 67 millió Forintért kelt el: a bevételt a cukorbetegségek kutatóintézete, a JDRF kapja. A Ford ezzel a hozzájárulással immár több mint 3,5 millió dollárra (783 millió Forint) növelte a jótékonysági autóárverésekből származó adományainak összegét a JDRF számára. A licit győztese a 2015-ös Mustang GT opcionális kiegészítőivel szabhatja majd személyre új autóját.
Nyáron jöhet a nagy orosz offenzíva.
Hatalmas Magyarország külső szereplőknek való kitettsége.
Kell-e aggódnunk az amerikai árindex növekedése miatt?
A megújulós erőművi projektek másodlagos piacát pörgetheti fel az energiahivatal transzparenciája.
Az OXO-vezér a Checklist hétvégi különkiadásának vendége volt.