Már két budapesti Tesco Expresszből rendelhetnek házhoz élelmiszert a környéken lakók az áruházlánc és a NetPincér próbajelleggel indult együttműködésének köszönhetően. Patai Zoltán, a NetPincér ügyvezetője reméli, hogy a próbaidőszakot követően további Tesco áruházakat tudnak majd bevonni a kiszállítási körbe.
Plusz lökést adott a koronavírus-járvány az ételrendelésnek, a házhoz szállításnak: míg 2019-ben a NetPincérnél átlagosan 3600 forintot költöttek a vásárlók egy-egy rendelés alkalmával, addig ez 2020 év végén már több, mint 4000 forint volt. A Wolt-nál az átlagköltés 5000 forint körül alakul. A Portfolio körképe alapján az étel házhoz szállítással foglalkozó cégek törekednek a járvány miatt bevezetett szigorításokkal járó megnőtt rendelések lereagálására, bővítik szolgáltatásaikat, valamint munkaerőt is toboroznak.
Ezer új futár, több mint 1500 csatlakozó éttermi és élelmiszerüzlet partner, kétszeresére növekvő irodai csapat – ezt hozta a hazai ételkiszállítási piac egyik vezető szereplője, a NetPincér számára a koronavírus-járvány. A cég ügyvezetőjét, Patai Zoltánt kérdeztük arról, hogy a megnövekvő kereslet miként alakította át a cég működését, illetve a partner éttermekkel való kapcsolatát. A tervek szerint a következő hónapokban is több száz fővel bővítik a futárok létszámát.
Belép a NetPincér a gyorskereskedelem piacára: saját üzeleteikből szálltanak a jövőben alapvető élelmiszereket, tiszító-és tisztálkodái szereket.
Sikertörténetet írhat és globális márkává válhat a finn Wolt a Netpincért is tulajdonló Delivery Hero társalapítója, Lukasz Gadowski szerint. A német-lengyel kockázatitőkebefektető 7,5 millió eurót, azaz több mint két és fél milliárd forintnak megfelelő összeget invesztál a világ 23 országában és több mint 100 városában jelenlévő technológiai cégbe.
Az elmúlt félév egyik legkomolyabb eredménye, hogy éveket ugrottunk előre az online világ szélesebb körben való elterjedésében és a digitalizációs fejlődésben. Olyanok vették igénybe az áruházak, márkaboltok online rendelési lehetőségeit, akik eddig sosem rendeltek élelmiszert, vagy ruhát házhoz, sosem vettek részt videós beszélgetésekben vagy konferenciákon. A biciklis és robogós futárok elözönlötték a várost az applikációkon keresztül megrendelt ebédeket fuvarozva, miközben voltak olyan hetek, sőt hónapok, amikor az eddig forgalmas plázák, tömegközlekedési csomópontok és éttermek pangtak az ürességtől, vagy konkrétan zárva voltak. De mi lesz ezután? Mi lesz az irodaházak melletti menzákkal és a kiskereskedelmi ingatlanokkal? Mit látnak a legnagyobb rendelési növekedést tapasztaló ételszállító cégek, a Bolt Food, a Wolt és a NetPincér? A pozitív tapasztalatok mellett, arra az érdekes kérdésre is választ kaptunk, hogy mit rendelnek és esznek most a magyarok.
A helsinki központú, ételkiszállítással foglalkozó Wolt 160 millió dolláros tőkebevonást kapott a közelmúltban, amelyet további terjeszkedésre, és a már meglévő piacok bővítésére fordítanak.
Közel 1 milliárd eurós részvénykibocsátásra kerülhet sor a Netpincér anyacégénél. A Reuters értesülései szerint a megcélzott sáv felső határán kelhetnek el a részvények, jó eséllyel aki 25,5 euró alatt adott ajánlatot, az üres kézzel távozik majd. A kereskedés pénteken indulhat a papírokkal.
Tőzsdére megy a Netpincér anyavállalata, a Delivery Hero. Már a kibocsátás részleteit is tudni, hogy hány darab részvényt adnának el a tulajdonosok, hogy hány darab új részvényt bocsátanának ki, milyen áron és hogy mikor kezdődhet a kereskedés.
Kínának kémkedhetett egy AfD-s EP-képviselő egyik munkatársa.
Több mint száz gép vesz részt az akcióban.
Nincs is már messze a dátum.
Szubvenciós vizsgálatok sorát kezdték meg, de már razziákat tartanak Európa-szerte.
A második szakaszba léptünk.
Kell-e aggódnunk az amerikai árindex növekedése miatt?
A megújulós erőművi projektek másodlagos piacát pörgetheti fel az energiahivatal transzparenciája.
Az OXO-vezér a Checklist hétvégi különkiadásának vendége volt.