Itt a Volkswagen új elektromos autója

Itt a Volkswagen új elektromos autója

A Frankfurti Autószalon előtt mutatta be az új elektromos autóját a Volkswagen. Az ID.3 a nevét onnan kapta, hogy a Volkswagen Bogár és a VW Golf után az ID.3 is korszakalkotó modell lesz a Volkswagen szerint.

Szenved a Porsche, nagyot estek az eladások

Gyengén indult az év a Porschénél, világszinten jelentősen estek az eladások, főként Európában adott el a korábbinál jóval kevesebb autót a német autógyártó.

Magyarország is megérezte az új autók szigorúbb mérési tesztjeit

Londoni pénzügyi elemzők szerint valószínű, hogy a közép-európai EU-gazdaságok növekedési ütemét is lassította valamelyest az Európai Unióban kötelező új gépjármű-emissziós mérési eljárás, bár nem ez a térségi növekedés meghatározó tényezője.

Mennyit ér a Volkswagen, az Audi, a Bentley vagy a Skoda?

Sok pénzre lesz szüksége a következő években a Volkswagennek, ezért is vinné tőzsdére teherautógyártóit Traton név alatt. A tranzakció sokak fantáziáját megmozgatta, mivel őrült érték van a konszern cégeiben, egyik-másik gyártó tőzsdei bevezetésével sokat kereshetne a Volkswagen. A Commerzbank összerakott egy modellt arról, melyik cég mennyit ér a konszernen belül.

Egyre nagyobb a baj a BMW-nél, lázadnak a kereskedők

A BMW a szeptember 1-től bevezetett károsanyag-kibocsátási mérési metódus, a WLTP bevezetése és a kereskedelmi háború negatív hatásai miatt arra figyelmeztette a befektetőket, hogy a korábban előrejelzettnél jóval alacsonyabb lehet a cég profitabilitása idén, de ha ez nem lenne elég, most a németországi BMW-kereskedőkkel is meggyűlt a cég baja.

A BMW-nek is fáj a WLTP és a kereskedelmi háború

A BMW-nek is fáj a WLTP és a kereskedelmi háború

A BMW kedden profit warningot tett közzé: a német prémiumautó-gyártó menedzsmentje úgy látja, hogy az új WLTP-menetciklus miatt kialakult árháború és a globális kereskedelemi háború miatt csökkenhet az adózás előtti eredménye és az üzemi marzsa a korábbi várakozásokhoz képest.

Hirtelen közel 50 új modell tűnt el a magyar autópiac kínálatából

Magyarországon körülbelül 40-50 különféle személyautót nem lehet jelenleg megrendelni, köztük népszerű modellek egyes változatait - írja a Vezess.hu. A problémát az okozza, hogy több modellre még nem sikerült megszerezni az új fogyasztásmérési szabványhoz tartozó típusbizonyítványt. Ez viszont komoly gond, hiszen ennek hiányában egyetlen autó sem helyezhető forgalomba 2018. szeptember 1-től.

Néhány óra és szigorúbb mérési teszten kell bizonyítania annak az autónak, amelyik forgalomba akar kerülni

Ahogy arról korábbi anyagunkban már írtunk, 2018. szeptember 1. után kizárólag azok az autók helyezhetők forgalomba, amelyek rendelkeznek a WLTP-menetciklus szerinti típusbizonyítvánnyal. Az esemény kapcsán kérdezz-felelek formájában igyekszünk választ adni minden olyan fontos kérdésre, amely bárkiben felmerülhet az eddig alkalmazott NEDC-ciklust leváltó, új mérési rendszerrel kapcsolatban.

Néhány nap és teljes sebességgel zakatol az új mérési rendszer, amely feje tetejére állíthatja az autógyártókat

Több autógyártónak is nehézségeket okozott az elmúlt időszakban az új WLTP-menetciklusra történő átállás, amely az utóbbi évtizedekben használt és mára teljesen elavulttá vált NEDC-ciklust váltja fel hamarosan. Rövidtávon ez azért okozhat gondot, mert a szabályozás szerint a 2018. szeptember 1. után gyártott összes új autónak rendelkeznie kell a megfelelő típusengedéllyel, ennek hiányában nem kerülhetnek forgalomba és értékesítésre. Hosszabb távon pedig egyrészt az okozhat problémát, hogy a WLTP sokkal reálisabb képet ad egy adott autó tényleges fogyasztásáról és károsanyag-kibocsátásáról, másrészt az új menetciklussal egy időben bevezetésre került a valós feltételek mellett végzett károsanyag-kibocsátási teszt, a Real Driving Emissions (RDE) is. Ezek együttes alkalmazása komoly szigorítást jelent az autógyártókra nézve, hiszen járműveiknek nem csak a laboratóriumokban, hanem a valóságban is meg kell tudniuk felelni az előírásoknak. Akik pedig nem lesznek képesek ezt határidőre teljesíteni, komoly bírságokra számíthatnak, a csalókra pedig még súlyosabb büntetési tételek várnak.

A győri Audi-gyár is érintett - Átmeneti visszaesés jöhet a motor- és autógyártásban

A Volkswagen csoport nehéz helyzetbe került az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékek megállapítására szolgáló új nemzetközi szabványra, a WLTP-re történő átállás miatt. A németek kénytelenek voltak felfüggeszteni az alternatív meghajtású járműveik értékesítését és annak érdekében, hogy ne halmozódjanak fel hatalmas készleteik, több napig tartó kényszerleállásokat hajtanak végre a következő hetekben Wolfsburgban. A cégcsoportnál kialakult helyzet hatással lesz a magyarországi operáció működésére is, az Audi Hungária jelezte, átmeneti visszaeséssel számolnak a motor- és a járműgyártás területén. Egyben hangsúlyozták azt is: nincsenek veszélyben munkahelyek Győrben.

Nagy bajban a Volkswagen - Felfüggesztették az elektromos és hibrid autók eladását

Felfüggesztette a német Volkswagen csoport az elektromos és a hibrid meghajtású, valamint a gázüzemű autók értékesítését, mert a vártnál nehezebb a felkészülés az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékek megállapítására szolgáló új nemzetközi szabványra (WLTP) - írta a Welt am Sonntag.

Ütésálló a BMW

Erős negyedéves számokat ett közzé ma a BMW.

A Volkswagen heti több napra is bezárhatja a legnagyobb gyárát

A Volkswagen azt tervezi, hogy augusztus és szeptember között ideiglenesen heti 1-2 napra felfüggeszti majd a termelést wolfsburgi gyárában, amely egyben legnagyobb üzeme is a világon. A lépésre azért van szükség, mert az autógyártónak a vártnál nehezebben megy a felkészülés az üzemanyag-fogyasztási és a károsanyag-kibocsátási értékek megállapítására szolgáló új nemzetközi szabványra (WLTP).

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Két éve erre a pillanatra vár Oroszország, most úgy érhet célt, hogy a Nyugat csak nézi
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.