Előfizetői tartalom

Kitaláltak egy teljesen újfajta biztosítót, milliárdok repültek rá egy pillanat alatt

Mi lenne, ha egy biztosító nemcsak a kocsinkat és a lakásunkat, illetve az egészségünket biztosítaná, hanem az online vásárlást, a focimeccseinket és még a bulizást is? - Ezzel az ötlettel nőtte ki magát mindössze öt év alatt Kína legnagyobb online biztosítójává a ZhongAn, amely nevetségesen alacsony átlagdíjú, egyszerű és hasznos termékeivel valóságosan elárasztotta a piacot: csak tavaly 5,3 milliárd új szerződést adtak el. A biztosító ráadásul egy csomó esetben automatikusan fizet, nem kell a papírmunkával szenvednie az ügyfélnek, sőt, a szerződéskötést pár kattintással intézheti akár online vásárlás vagy bankolás közben is. Bemutatjuk a ZhongAnt, a kínai biztosítót, amelynél az alkalmazottak többsége technológiai innováción dolgozik, így akár a globális biztosítási szektort forradalmasíthatja.

Nem egy "sima" biztosítóA ZhongAn formabontó, a biztosítási szektorban szokatlan megoldások sokaságával állt elő 2011-es alapítása óta. Kapásból nem rendelkezik saját ügynökhálózattal, termékeit csak online, partnercégeken keresztül értékesíti. A forgalom oroszlánrészét olyan óriáscégek hozzák be, mint az Alibaba e-kereskedelmi titán, az Ant Financial fintechóriás...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés