Előfizetői tartalom

Több száz millió is összejöhet - Robbanásszerűen nő a közösségi finanszírozás

Január 31-én Ausztrália fővárosában 72 órás szükségállapotot rendeltek el a pusztító bozóttüzek miatt. Világszerte sokan élnek az adományozás lehetőségével, hogy így támogassák a katasztrófa helyszínén dolgozó állatvédő szerveket, vagy az elhárításon dolgozó hatóságokat, a online közösségi finanszírozás pedig sosem volt még ennyire népszerű. Az egyik legnagyobb ilyen külföldi oldal a GoFundMe, ahol Ellen DeGeneres amerikai műsorvezető saját maga által indított kampányával hívta fel az adakozni vágyók figyelmét a bozóttüzekre. A Facebookon is mindennapos lett egy az adakozásra való felhívás az új, Adománygyűjtések opción keresztül. De mi a helyzet itthon? Mennyire szeretnek jótékonykodni a magyarok? Kampányolnak-e ismert személyek? Mekkora összegeket ajánlanak fel az emberek? Két különböző üzleti modellt alkalmazó hazai weboldal képviselőit kerestük fel. Az Adjukössze.hu elsősorban civil szervezetek támogatására ad lehetőséget, míg a GiveMyChance.hu-n PayPal-en keresztül közvetlenül a kampány indítójának utalhatjuk el a felajánlott összeget.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés